Μάναρης Τρίπολης: Στη μεγαλύτερη γέφυρα των Βαλκανίων
NewsroomΓέφυρα Μάναρη. Το κολοσσιαίο για τα δεδομένα της εποχής σιδηροδρομικό έργο που στέκει αγέρωχο μέχρι σήμερα. Ήταν η χρονιά των Ολυμπιακών αγώνων (1896), όταν τον Οκτώβρη ολοκληρωνόταν το μεγαλεπήβολο έργο της οχτάτοξης πετρόχτιστης γέφυρας του Μάναρη (ή Μάναρι) 17 χιλιόμετρα στα νότια της Τρίπολης σε υψόμετρο 708 μ. Ο Βασίλης Ανδριτσάνος περπάτησε στις γραμμές της, την απαθανάτισε και μας την προτείνει ως ένα από τα πιο αξιόλογα αξιοθέατα της περιοχής.
Αγαπώ τα τρένα! Αγαπώ τις γέφυρες! Αγαπώ και τις εξερευνήσεις. Για ακόμη μία φορά τα συνδύασα όλα αυτά και κάπως έτσι βρέθηκα να περπατώ στην πέτρινη σιδηροδρομική γέφυρα του Μάναρη που στέκει αγέρωχη μερικά χλμ. έξω από την Τρίπολη.
Η γέφυρα Μάναρη μελετήθηκε την χρονική περίοδο 1890-1891 από τον Λεπές και η κατασκευή της ολοκληρώθηκε το 1898 υπό την επίβλεψη του αρχιμηχανικού Γκοτλάντ.
- Οι τρεις γαλάζιοι πόλοι που συγκρούονται για τους αγρότες, η σύσκεψη υπό το Μητσοτάκη για να πάψει η κωλυσιεργία και οι φωνές στη σύσκεψη Τσιάρα και βουλευτών
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Η ώρα των απαντήσεων για τον «Φραπέ» – Στην Εξεταστική ο Γιώργος Ξυλούρης
- Οι δημοσκοπήσεις και το ενδεχόμενο νέου κόμματος Τσίπρα: Η «Ιθάκη» ως σημείο καμπής σε ένα ρευστό πολιτικό σκηνικό
- Αναγκαστικό restart στο μετρό της Αθήνας: Νέοι συρμοί, αναβαθμίσεις και... καθυστερήσεις