Τηλεόραση|15.05.2019 20:41

Eurovision 2019: Εκτοξεύθηκε η τηλεθέαση της ΕΡΤ2 χάρη στον Α’ ημιτελικό

Χρήστος Ιερείδης

«Ανάσταση» στην τηλεθέαση της ΕΡΤ2 προκάλεσε- έστω και πρόσκαιρα- ο πρώτος ημιτελικός του 64 Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision χάρη στην διπλή ελληνική συμμετοχή- Ελλάδας και Κύπρου- και την πρόκριση των Κατερίνας Ντούσκα και Τάμτα αντιστοίχως με τα τραγούδια «Better Love και «Replay» με τα οποία εξασφάλισαν τη συμμετοχή τους στον τελικό που θρα πραγματοποιηθεί το βράδυ του Σαββάτου και θα μεταδοθεί, επίσης, απευθείας, από το Τέλ Αβιβ.

Σε εξόχως ανταγωνιστικό περιβάλλον η ζωντανή τηλεοπτική κάλυψη από το Εκθεσιακό- Συνεδριακό Κέντρο της Ισραηλινής μεγαλούπολης, αντεπεξήλθε και εν τέλει ήταν το τρίτο σε τηλεθέαση πρόγραμμα της προχθεσινής ημέρας.

Στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης, η συγκεκριμένη φάση της γιουροβιζιονικής διοργάνωσης είχε να αναμετρηθεί με το «Master Chef» (Star), το «Πέτα την φριτέζα» (Ant1) και τον «φονιά» των τηλεριάλιτι επιβίωσης, «Τατουάζ» (Alpha).

Το μαγειρικό τηλεριάλιτι του Star ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών το βράδυ της περασμένης Τρίτης καθώς το είδαν 1.051.000 τηλεθεατές (ήτοι 10,1% τηλεθέαση), σύμφωνα με τα δεδομένα της Nielsen.

To «Τατουάζ» είδαν 946.000 ζευγάρια μάτια (9,1%) και τον πρώτο ημιτελικό της τραγουδιστικής διοργάνωσης της Γιουροβίζιον επέλεξαν 919.000 τηλεθεατές (8,8%), με την υποσημείωση ότι τα δεδομένα αφορούν στην αθροιστική- ταυτόχρονη- μετάδοση του από την ΕΡΤ2 και την ΕΡΤ Sports.

Την κορυφαία πεντάδα της ημέρας συμπληρώνουν οι σειρές «Η επιστροφή» (Ant1) και «Το σόι σου» (Alpha) που παρακολούθησαν- νωρίτερα από την έναρξη της πρώτης ημιτελικής φάσης του διαγωνισμού τραγουδιού της Γιουροβίζιον- 857.000 και 801.000 τηλεθεατές αντιστοίχως.

τηλεθέασηEurovision 2019ΕΡΤ2