Τηλεόραση|28.05.2019 14:59

ΟPEN: Δυναμική εμφάνιση στον εκλογικό μαραθώνιο με live παρουσία σε 5 πλατφόρμες

Newsroom

Την Κυριακή 26 Μαΐου ο εκλογικός μαραθώνιος του OPEN «H Ώρα Της Αλήθειας» με την Έλλη Στάη ξεκίνησε ζωντανά στις 17.30 το απόγευμα, σε ένα εντυπωσιακό πλατό που φτιάχτηκε ειδικά για την εκλογική βραδιά, με ανατρεπτική έναρξη που έγινε viral, όταν αρχικά στη θέση τής Έλλης Στάη εμφανίστηκε μια άλλη Έλλη, ο Τάκης Ζαχαράτος.

Σύσσωμο το δημοσιογραφικό και τεχνικό επιτελείο του OPEN κάλυψε όλες τις εξελίξεις της ημέρας διεξαγωγής των πολλαπλών εκλογών (δημοτικές, περιφερειακές, ευρωεκλογές) με 25 ζωντανές συνδέσεις σε όλη την Ελλάδα και καινούργιες τεχνοτροπίες στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Alco Κώστας Παναγόπουλος βρέθηκε στο στούντιο για να αναλύσει τα αποτελέσματα του Exit Poll και να κάνει τις εκτιμήσεις για το εκλογικό αποτέλεσμα. 

T


Το OPEN ήταν ο πρώτος τηλεοπτικός σταθμός που πληροφόρησε το κοινό για την απόφαση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα να ανακοινώσει πρόωρες εκλογές.

Παράλληλα με την προβολή του εκλογικού μαραθωνίου με την Έλλη Στάη μέσα από την τηλεοπτική συχνότητα του σταθμού, το κοινό είχε live πρόσβαση στο πρόγραμμα μέσα από το επίσημο youtube κανάλι του OPEN. Το youtube κανάλι του OPEN την Κυριακή 26 Μαΐου ήταν το πρώτο σε προβολές εκλογικού περιεχομένου.

Live ήταν επίσης η προβολή του εκλογικού μαραθωνίου στο website tvopen.gr, καθώς και στην facebook σελίδα του OPEN, αλλά και μέσα από το σάιτ ethnos.gr.

Το ethnos.gr ήταν το μοναδικό site που συνδύασε interactive αποτελέσματα και τη live εικόνα σε 24ωρη βάση από το Open TV. Εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα μέσα από τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών και της SingularLogic, ο χρήστης είχε τη δυνατότητα σε πραγματικό χρόνο να μάθει αναλυτικά τα αποτελέσματα για κάθε δήμο της χώρας και ταυτόχρονα να βλέπει τις αναλύσεις, τα δημοσιογραφικά σχόλια και τα αποκλειστικά ρεπορτάζ του Open TV.  

T

To ΟPEN είναι ο πρώτος τηλεοπτικός σταθμός στην Ελλάδα που πρόβαλλε εκλογικό μαραθώνιο ζωντανά μέσα από 5 διαφορετικές πλατφόρμες, την τηλεοπτική συχνότητα και 4 digital Μέσα, προσελκύοντας online περισσότερους από 50.000 χρήστες κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Η Ώρα Της Απόφασης».

Η online εναλλακτική δυναμική δημοσκόπηση του OPEN (https://my.tvopen.gr) είχε μεγάλη ανταπόκριση, αγγίζοντας τις 40.000 ψήφους.

Έλλη ΣτάηOpen TVεκλογές 2019Ευρωεκλογές