Τηλεόραση|20.10.2019 18:08
Τέλος από τον ΑΝΤ1 το «Dancing with the stars»: Επιστρέφει σε άλλο κανάλι
Φωφώ ΜπόνιουΤο «Dancing with the Stars», ένα µουσικοχορευτικό σόου το οποίο µετέδιδε επί σειρά ετών ο ΑΝΤ1, «µετακοµίζει» από τον επόµενο χρόνο στο Star. Να θυµίσουµε ότι η εκποµπή που αγαπήθηκε από το κοινό προβαλλόταν επί έξι σεζόν από τον ΑΝΤ1.
Η είδηση της εξασφάλισης των δικαιωµάτων βγήκε από τις Κάννες, καθώς στελέχη των τηλεοπτικών σταθµών βρίσκονται εκεί προκειµένου να παρακολουθήσουν την ετήσια έκθεση τηλεοπτικού περιεχοµένου.
Στο πλαίσιο αυτής της συνάντησης, εκπρόσωποι των ελληνικών καναλιών όχι µόνο διεκδικούν τα δικαιώµατα προβολής ενός πρότζεκτ, αλλά αγωνίζονται και οι ίδιοι να προβάλουν εγχώριες παραγωγές.
Διαβάστε ακόμη
- Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
- Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
- Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
- Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου