Τηλεόραση|04.01.2020 18:08

ΕΡΤ: Πανελλαδική έρευνα για να μάθει τι αρέσει στο κοινό και να αλλάξει το πρόγραμμα

Newsroom

Σημαντικές αλλαγές και μεγάλες περικοπές ετοιμάζει η νέα διοίκηση της δημόσιας τηλεόρασης. Σύμφωνα με απόφαση που ανακοινώθηκε στη Διαύγεια, η ΕΡΤ ανέθεσε στην εταιρεία Marc μεγάλη πανελλαδική έρευνα, με δαπάνη 12.450 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μάθει τι πιστεύουν σήμερα οι τηλεθεατές για τα προγράμματά της.

Διαβάστε περισσότερα: Ξεκίνησαν οι πρώτες περικοπές: Χωρίς ενημερωτικές εκπομπές το ΕΡΤ Sports

H έρευνα, η οποία θα περιλαμβάνει 1.250 νοικοκυριά, θα γίνει με τηλεφωνικές συνεντεύξεις, ενώ η δειγματοληψία θα είναι τυχαία ως προς το φύλο, την ηλικία, την αστικότητα και την περιοχή κατοικίας.

Διαβάστε περισσότερα: Ολγα Τρέμη: Περικοπές στην εκπομπή της κάνει η ΕΡΤ

Σκοπός της διαδικασίας αυτής είναι να συλλεχθούν στοιχεία για την άποψη που έχει σήμερα το κοινό για το καθένα από τα τέσσερα κανάλια της κρατικής τηλεόρασης, για το ύψος του ανταποδοτικού τέλους, αλλά και για την αλίευση επιμέρους ποιοτικών στοιχείων που δεν καταγράφονται στην έρευνα τηλεθέασης. 

έρευναπρόγραμμαΕΡΤ