Τηλεόραση|15.02.2020 12:44
Το Καφέ της Χαράς – Επόμενο επεισόδιο: Η Αρετή ολοκληρώνει τη σχέση της με τον Μάνο
Αλέξης ΜίχαςΚαταιγιστικές είναι οι εξελίξεις που θα δούμε στο επόμενο επεισόδιο (21/2) του «Καφέ της Χαράς». Η Βάλια με τη βοήθεια του Δημήτριου που τον ζηλεύει ο Μάνος, ανακαινίζει εκ των ενόντων το παλιό της σπίτι.
Σε επιπλέον βοήθεια ο Δημήτριος επιστρατεύει όλες σχεδόν τις γυναίκες του χωριού που τον θαυμάζουν και τον ακολουθούν πιστά σε ό,τι κάνει και ό,τι πει. Εν τω μεταξύ, η Αρετή, ακολουθώντας τις οδηγίες του Περίανδρου, ολοκληρώνει τη σχέση της με τον Μάνο. Παράλληλα, η Χάιδω φτάνει σε κωμικοτραγικές ακρότητες εξαιτίας της ζήλιας της, καθώς έχει ανασκαλευτεί η υποψία της παλιάς σχέσης του Τάσου με τη συμπεθέρα τους, Κανέλα.
Διαβάστε ακόμη
- «Αιχμές» Αβραμόπουλου κατά Χρυσοχοΐδη: «Είχε το ένταλμα σύλληψής μου τρεις μέρες στο συρτάρι»
- Νέο σοκ στο ελληνικό ποδόσφαιρο - Πέθανε στα 54 του ο Τάκης Γκώνιας
- Flyover: Πώς «φούσκωσε» κατά 64 εκατ. ευρώ ο λογαριασμός - Από τα λάθη του Δημοσίου μέχρι τα... σκουπίδια 8 μέτρων
- «Δεν υποχωρώ μέχρι τη δικαίωση»: Κείμενο στήριξης στον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή - Κρίσιμη η κατάστασή του