Τηλεόραση|02.03.2020 20:07
Πέθανε η δημοσιογράφος της ΕΡΤ Σίσσυ Αρβανιτίδου
NewsroomΘλίψη στο δημοσιογραφικό κόσμο προκάλεσε ο ξαφνικός θάνατος της δημοσιογράφου της ΕΡΤ Σίσσυς Αρβανιτίδου σε ηλικία 59 ετών.
Τα τελευταία χρόνια παρουσίαζε την εκπομπή «Κοσμοδρόμιο», στο «Πρώτο Πρόγραμμα». Μάλιστα την τελευταία 20ετία εργαζόταν στην ΕΡΑ, στο τμήμα των διεθνών ειδήσεων.
Διαβάστε ακόμη
- Όσα έγιναν πίσω από τις κλειστές πόρτες στην Ελβετία: Οι απειλές του Τραμπ, η οργή του Ιράν και τα «καυτά» θέματα
- Το Ισραήλ απέλασε Έλληνες συνδικαλιστές που ήθελαν να επισκεφθούν τη Δυτική Όχθη - «Μας γύρισαν με την επόμενη πτήση»
- Άγριο έγκλημα στη Λάρνακα με θύμα 22χρονο φοιτητή: Τον γνώρισε σε λεωφορείο και πέντε μέρες μετά τον σκότωσε
- Επανάσταση στην αεροπορία: Αυτό είναι το υπερσύγχρονο αεροσκάφος που θα κάνει το Λονδίνο-Σίδνεϊ σε μόλις 22 ώρες