Viral|08.09.2020 20:40
Κορονοϊός: Ισπανίδα έσπασε την καραντίνα για να κάνει σερφ και συνελήφθη
NewsroomΜία 19χρονη, στην παραλία La Zurriola του Σαν Σεμπαστιάν, συνελήφθη με χειροπέδες από την αστυνομία, καθώς -αν και είχε διαγνωστεί με κορονοϊό- έσπασε την καραντίνα. Η νεαρή κοπέλα αγνόησε τις ισπανικές αρχές, πήγε για σερφ και όταν κατάλαβε ότι την περίμεναν στην παραλία για να τη συλλάβουν δεν έβγαινε από το νερό!
Τελικά, αναγκάστηκε να βγει και κατέληξε με χειροπέδες ξαπλωμένη στην άμμο, ενώ έκπληκτοι την παρακολουθούσαν οι υπόλοιποι σέρφερ και λουόμενοι της παραλίας. Περαστικά της...
Διαβάστε ακόμη
- Πώς σβήνονται χιλιάδες ευρώ τόκων για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη - Η κρίσιμη ημερομηνία
- Στη Βουλή το αίτημα για την άρση ασυλίας του Αβραμόπουλου - Ελέγχεται και για εγκληματική οργάνωση
- Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
- Γιάννης Αντετοκούνμπο: Το αστρονομικό ποσό που θα πάρει από τους Miami Heat!