Viral|15.03.2022 07:50

Εργένης νοίκιασε διαφημιστικά banner στο μετρό του Λονδίνου για να βρει ταίρι

Newsroom

Ένας εργένης από το Λονδίνο παίρνει ακραία μέτρα για να αυξήσει τις πιθανότητες να βρει σύζυγο - νοικιάζει διαφημιστικό χώρο στο μετρό της αγγλικής πρωτεύουσας για να έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη προβολή.

Όποιος έχει περάσει από τον σταθμό του μετρό Oxford Circus στο Λονδίνο τις τελευταίες ημέρες, πιθανότατα θα έχετε δει μερικά ασυνήθιστα διαφημιστικά πανό κολλημένα στους τοίχους. Δείχνουν έναν άνδρα με ροζ κοστούμι, ο οποίος προφανώς αναζητά την κατάλληλη σύζυγο. Ο άνδρας αυτός είναι ο 31χρονος Jeevan Bhachu και θέλει να μάθουν όλοι ότι δεν αστειεύεται. Πραγματικά, ψάχνει να παντρευτεί και, δεδομένου ότι η πανδημία έχει καταστήσει τα συμβατικά ραντεβού προβληματικά, αποφάσισε να ακολουθήσει μια πιο απλή προσέγγιση.

«Ο καλύτερος Ινδός που θα πάρεις», αναφέρει με τόλμη ένα από τα διαφημιστικά banners που νοίκιασε ο Jeevan. Πιασάρικο, αλλά ο νεαρός εργένης, ο οποίος τυχαίνει να εργάζεται στο μάρκετινγκ, λέει ότι τον έβαλε σε μπελάδες με την Υπηρεσία Μεταφορών του Λονδίνου. Στην αρχή αρνήθηκαν να εγκρίνουν τη διαφήμισή του, ισχυριζόμενοι ότι παραβιάζει τους κανόνες τους κατά της διαφήμισης γρήγορου φαγητού, αλλά συμφώνησαν αφού του εξήγησε ότι το σχέδιό του δεν έχει καμία σχέση με τα εστιατόρια.

Ο Jeevan δήλωσε στην Evening Standard ότι σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει υπαίθρια διαφημιστικά πανό, αλλά τελικά αποφάσισε ότι ένας σταθμός του μετρό ήταν πιο αποτελεσματικός, καθώς οι διαφημίσεις εδώ τείνουν να τραβούν περισσότερη προσοχή από τους ανθρώπους που περιμένουν να φτάσει το τρένο τους. Πλήρωσε περίπου 2.000 λίρες Αγγλίας (2.600 δολάρια) για να εκδώσει δύο πανό για δύο εβδομάδες και μετά από λίγες μόνο ημέρες είχε ήδη πάνω από 50 υποψήφιες.
«Για μένα, ακόμη και να πάρω έστω και μία γνήσια απάντηση είναι ο στόχος», δήλωσε ο Jeevan. «Δεν ψάχνω για εκατοντάδες, ψάχνω μόνο για "τη μία"».

Η ιστοσελίδα που τα πανό ενθαρρύνουν τους υποψήφιους να επισκεφθούν αναφέρει ότι ο νεαρός εργένης αναζητά «κάποια που να θέλει οικογένεια, να είναι ταπεινή και να θέλει να αξιοποιήσει στο έπακρο τη ζωή. Το να εκτιμά το χιούμορ και να μην παίρνει τη ζωή πολύ σοβαρά είναι το κλειδί».
Σε περίπτωση που αναρωτιέστε, ο Jeevan έχει δοκιμάσει εφαρμογές όπως το Tinder στο παρελθόν, αλλά ποτέ δεν βρήκε πραγματικά κάποια που ήθελε να παντρευτεί, και δεδομένου ότι δεν γίνεται νεότερος, αποφάσισε να ακολουθήσει μια πιο άμεση προσέγγιση.
Ο Jeevan Bhachu δήλωσε ότι είναι ευχαριστημένος με την ανταπόκριση στην πρωτοβουλία του μέχρι στιγμής, αλλά αν δεν καταφέρει να βρει σύζυγο αυτή τη φορά, σκοπεύει να νοικιάσει περισσότερα διαφημιστικά banner σε άλλους σταθμούς του μετρό του Λονδίνου.

διαφημιστικές πινακίδεςειδήσεις τώραΛονδίνομετρόδιαφήμιση