Viral|06.03.2026 09:51
Διαρρήκτες μπήκαν σε φούρνο στο Κερατσίνι: Βρήκαν άδεια ταμεία κι έκλεψαν τα γαλακτομπούρεκα
NewsroomΕίναι τρεις τα ξημερώματα και διαρρήκτες αποφασίζουν να θέσουν σε εφαρμογή το σχέδιό τους μπαίνοντας σε φούρνο στο Κερατσίνι.
Καταφέρνουν να μπουν στο μαγαζί και πηγαίνουν πολύ γρήγορα στην ταμειακή, αλλά εκεί ανατρέπεται κάθε σχέδιο που έχουν κάνει.
Δεν υπάρχουν καθόλου χρήματα κι η διάρρηξη κινδυνεύει να εξελιχθεί σε μεγάλο φιάσκο, μέχρι που βλέπουν ένα ταψί με γαλακτομπούρεκο.
«Γιατί όχι;» σκέφτονται και τελικά φεύγουν με περίπου 20 κομμάτια, αλλά έχοντας αφήσει πίσω τα χαρακτηριστικά τους μια και καταγράφηκαν από κάμερα ασφαλείας.
Διαβάστε ακόμη
- Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
- Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
- Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
- Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της