Τα KFC, η σεξιστική διαφήμιση, η απολογία και ο χαμός στα social media
NewsroomΗ εταιρεία εστίασης KFC στην Αυστραλία δημοσίευσε στο τέλος Δεκεμβρίου τη νέα της καμπάνια, η οποία προκάλεσε πολλές αντιδράσεις και τελικά ανάγκασε σε απολογία το γνωστό brand fast food, καθώς χαρακτηρίστηκε σεξιστική, αφού όλο το σενάριο εκτυλίσσεται με αφορμή το πληθωρικό μπούστο μιας κοπέλας.
Πιο συγκεκριμένα, η διαφήμιση διάρκειας 15 δευτερολέπτων δείχνει μία νεαρή γυναίκα να φτιάχνει το πληθωρικό μπούστο της μπροστά από τα φιμέ τζάμια ενός αυτοκινήτου. Εκείνη τη στιγμή ακριβώς, τα τζάμια κατεβαίνουν και από μέσα εμφανίζονται δύο μικρά αγόρια με τη μητέρα τους, τα οποία και παρακολουθούν αποσβολωμένα την κοπέλα. Η αυστραλιανή οργάνωση «Collective Shout», η οποία δραστηριοποιείται ενάντια στην αντικειμενοποίηση των γυναικών, χαρακτήρισε τη διαφήμιση ως «παλινδρόμηση σε κουρασμένα και αρχαϊκά πρότυπα κατά τα οποία οι νεαρές γυναίκες γίνονται σεξουαλικά αντικείμενα προς την ευχαρίστηση των ανδρών».
Μετά από τον σάλο που προκλήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση την περασμένη Τρίτη, στην οποία εκφράζει τη συγγνώμη της «σε όποιον προσβλήθηκε από την τελευταία διαφήμιση», σημειώνοντας: «Δεν ήταν πρόθεσή μας να εντάξουμε σε αρνητικά στερεότυπα νεαρές γυναίκες και μικρά αγόρια».
Με πληροφορίες από Guardian
- Αυτά είναι τα πρόσωπα που αναζήτησαν περισσότερο οι Έλληνες στη Google - «Πρωτιά» για την Klavdia
- Είναι επίσημο: Η Netflix εξαγοράζει την Warner Bros για αστρονομικό ποσό
- Παράνομες συνταγογραφήσεις με κέρδη πάνω από 100.000 ευρώ: Τρεις συλλήψεις - Η ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ
- Έφηβος εξομολογείται πώς κατέληξε σε ηλικία 13 ετών να κάνει 11 γραμμαρία κεταμίνης την ημέρα