ΔΕΔΔΗΕ: Πώς εφαρμόζεται η εξυπηρέτηση εξ αποστάσεως
NewsroomΤους τρόπους επικοινωνίας των καταναλωτών ρεύματος με τον ΔΕΔΔΗΕ στις έκτακτες συνθήκες όπως αυτές διαμορφώνονται από την πανδημία, παραθέτει ο Διαχειριστής σε σχετική ενημερωτική ανακοίνωση.
Συγκεκριμένα:
Oι πελάτες μπορούν να απευθύνονται όλο το 24ωρο στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 (ή στον τηλεφωνικό αριθμό 2111900500), ή εναλλακτικά, τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ, όπως αυτά είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της εταιρείας https://www.deddie.gr/el/simeia-eksupiretisis/diktyo-exipiretisis/
Επιπλέον, για την υποβολή αιτήματος νέας σύνδεσης, ή άλλου αιτήματος σε υφιστάμενη παροχή, καθώς και για την αποστολή των εγγράφων σύνδεσης (πχ. ΥΔΕ - Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη κλπ.), οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των Περιοχών, οι οποίες είναι αναρτημένες στον ιστότοπο της Εταιρίας https://www.deddie.gr/el/simeia-eksupiretisis/diktyo-exipiretisis/
Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη - όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και την υπογραφή Σύμβασης Σύνδεσης - ο ΔΕΔΔΗΕ θα δέχεται μόνον κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.
- Συνθήκη Σεβέζο: Ο εφιάλτης για κάθε πυροσβέστη - Το ακραίο σενάριο άσκησης με φωτιά σε φορτίο αμμωνίας σε εργοστάσιο
- Πάτρα: Έστησαν μικρό καρτέλ μέσα σε σχολεία - Ναρκωτικά, ζυγαριές και ξυλοδαρμοί
- Ο γιατρός το πατέρα του Καλλιάνου αρνείται ότι πήρε φακελάκι 500 ευρώ και προσφεύγει στη Δικαιοσύνη
- Εξωγήινη ζωή στον Εγκέλαδο: Ερευνητές ετοιμάζονται για τη σπουδαιότερη ανακάλυψη στο φεγγάρι του Κρόνου