Οικονομία|20.12.2020 08:52

Κορονοϊός - Click away: Αύξηση τζίρου με οδηγό παιχνίδια, καλλυντικά και ηλεκτρονικά

Newsroom

Μουδιασμένη υποδέχτηκε την εφαρμογή του click away η αγορά την πρώτη μέρα εφαρμογής του μέτρου Κυριακή 6 Δεκεμβρίου, καθώς 6 στα 10 καταστήματα έμειναν κλειστά ακόμη και στον δημοφιλέστερο εμπορικό δρόμο της χώρας, την Ερμού. Οι καταναλωτές και ο εμπορικός κόσμος εμφανίζονταν επιφυλακτικοί, ενώ η κίνηση στους εμπορικούς δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ήταν περιορισμένη. Το κλίμα ωστόσο άρχισε να αλλάζει τις επόμενες ημέρες με την αγορά να «ζεσταίνεται». Ουρές άρχισαν να σχηματίζονται έξω από τα καταστήματα.

Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr

Κορονοϊόςκαταστήματαclick awayλιανεμπόριο