Ικανοποίηση από τους πολίτες για το call center της Εφορίας
Σπύρος ΔημητρέληςΥψηλό βαθµό ικανοποίησης δηλώνουν οι φορολογούµενοι που χρησιµοποίησαν το τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούµενων της Ανεξάρτητης Αρχής ∆ηµοσίων Εσόδων. Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθµό 213- 1621000, ο οποίος λειτουργεί τις εργάσιµες ηµέρες κατά τις ώρες 7.30-17.00. Σε αυτόν τον αριθµό οι φορολογούµενοι και οι επαγγελµατίες µπορούν να ζητήσουν διευκρινίσεις και πληροφορίες για φορολογικά ζητήµατα και διαδικασίες.
Ειδικότερα, η έρευνα έγινε τηλεφωνικά µετά το πέρας της συνοµιλίας που είχαν οι φορολογούµενοι µε το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούµενων. Το µεγαλύτερο ποσοστό των συναλλασσοµένων µε το ΚΕ∆ δήλωσαν ευχαριστηµένοι (δήλωσαν ικανοποιηµένοι ή πολύ ικανοποιηµένοι) µε την επάρκεια της απάντησης που έλαβαν (80,32%), µε την επίλυση του προβλήµατός τους (79,63%) και µε τη συµπεριφορά του εκπροσώπου που τους εξυπηρέτησε (89,57%).
Η ΑΑ∆Ε σηµειώνει ότι η ικανοποίηση των συναλλασσοµένων από τις υπηρεσίες που λαµβάνουν από το τηλεφωνικό κέντρο του ΚΕΦ κυµαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Αυτό συµβαίνει γιατί οι πολίτες που προσέρχονται στην υπηρεσία µε χαµηλές προσδοκίες, λόγω προηγούµενων εµπειριών, αρνητικής προβολής από τα µέσα ενηµέρωσης κ.λπ., αντιµετωπίζουν µια οργανωµένη δοµή που έχει στον πυρήνα της την κουλτούρα εξυπηρέτησης και λειτουργεί επαγγελµατικά και βάσει διαδικασιών
- «Ήρθαμε για να μείνουμε»: Αμετακίνητοι οι αγρότες – Συντονίζουν τις επόμενες κινήσεις, αποφασισμένοι για μπλόκα μέχρι τις γιορτές
- «Μου χαμογέλασε και έκλεισε τα μάτια»: Ραγίζει καρδιές ο πατέρας του 2χρονου που πέθανε μετά την επίθεση σκύλου
- «Δεν υπάρχει καλύτερος από αυτόν»: Το τηλεφώνημα του Ρονάλντο που ενθουσίασε τον Τραμπ
- Μουντιάλ 2026: Ανακοινώθηκε το αναλυτικό πρόγραμμα των ομίλων - Οι μέρες και οι ώρες των αγώνων