Οικονομία
|
14.02.2019 08:49
Το προφίλ των ερωτευμένων καταναλωτών
Ζωή ΚατσιγιάννηTον «δείκτη της αγάπης» ή ακριβέστερα τον δείκτη των αγορών που συνοδεύουν τις εκδηλώσεις των απανταχού ερωτευµένων καταρτίζει εδώ και µια τριετία η Mastercard, καταλήγοντας πως οι Ελληνες «το γλέντησαν».
Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Mastercard, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσµο πραγµατοποιούν τις αγορές για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία στιγµή, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπηµένα τους πρόσωπα.
Διαβάστε ακόμη
- Υπόθεση Λύτρα: Κατασχέθηκαν τα δυο όπλα του, οι όροι που του επιβλήθηκαν - Το χρονικό της επίθεσης στη σύζυγό του
- Χωρίς συμφωνία η Σύνοδος Κορυφής: Συνεχίζεται το «παζάρι» για την επόμενη μέρα της ΕΕ – Τα ονόματα για τις κορυφαίες θέσεις
- Ινστιτούτο Τσίπρα: Το «reunion» των Πρεσπών, οι ασπασμοί και τα πηγαδάκια για τις συνεργασίες
- «Καμπανάκι» για το μέλλον των παραλιών: Φαινόμενα διάβρωσης περίπου στο 30% της ελληνικής ακτογραμμής - Πού οφείλονται