Οικονομία|14.02.2019 08:49
Το προφίλ των ερωτευμένων καταναλωτών
Ζωή ΚατσιγιάννηTον «δείκτη της αγάπης» ή ακριβέστερα τον δείκτη των αγορών που συνοδεύουν τις εκδηλώσεις των απανταχού ερωτευµένων καταρτίζει εδώ και µια τριετία η Mastercard, καταλήγοντας πως οι Ελληνες «το γλέντησαν».
Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Mastercard, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσµο πραγµατοποιούν τις αγορές για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία στιγµή, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπηµένα τους πρόσωπα.
Διαβάστε ακόμη
- Έφτασε στην Αθήνα το Άγιο φως υπό δρακόντεια μέτρα και με απευθείας πτήση
- Tέμπη: Η κόρη του μηχανοδηγού για τα 11 εξαφανισμένα λεπτά - «Σταμάτησε το τρένο για επιβεβαίωση από τον σταθμάρχη»
- Ιερουσαλήμ: Αραβικά δίκτυα μιλούν για σύλληψη φρουρού του Έλληνα Προξένου με βίντεο από τον ναό της Αναστάσεως
- Αποκάλυψη NYT: Τι έδειξε η έρευνα για τις παρενέργειες των εμβολίων κατά του κορονοϊού