Οικονομία|30.11.2022 18:22

Πώς η ακρίβεια «φούσκωσε» τον τζίρο των σούπερ μάρκετ - Σε ποια προϊόντα εκτοξεύτηκαν οι τιμές - Τι πούλησε περισσότερο

Newsroom

Με ανάπτυξη 10% έκλεισε ο Οκτώβριος για τα σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της IRI, κάτι το οποίο αποδίδεται κατά κύριο λόγο στις ανατιμήσεις, αφού ο όγκος ήταν οριακά αρνητικός (-0,6%).

Ωστόσο, όπως επισημαίνει ο Βαγγέλης Φώσκολος, senior consultant της IRI, η τελευταία εβδομάδα (με κλείσιμο 30/10) παρουσίασε απότομη πτώση τζίρου της τάξης του 4,8%, προσθέτοντας πως «αναμένουμε με αγωνία και ιδιαίτερο ενδιαφέρον την πορεία των 2 τελευταίων μηνών και κυρίως του Δεκεμβρίου, που αποτελεί και τον πιο βαρύ μήνα σε επίπεδα κατανάλωσης».

Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr

ειδήσεις τώρατζίροςακρίβειασούπερ μάρκετπροϊόντα