Οικονομία|04.03.2019 07:09

Η Hotelbrain επενδύει σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική

Ντέπη Χιωτοπούλου

Η Hotelbrain, η μεγαλύτερη εταιρία ξενοδοχειακού μάνατζμεντ σε Ελλάδα και Ευρώπη, μ’ ένα χαρτοφυλάκιο 200 και πλέον ξενοδοχειακών μονάδων υπό διαχείριση, σε 70 προορισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό, επενδύει περαιτέρω στην εξωστρέφεια αλλά και στα city hotels, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα, στη Αθήνα, ένα νέo city hotel ετοιμάζεται να λειτουργήσει τους επόμενους μήνες. Η νέα ξενοδοχειακή άφιξη βρίσκεται στην καρδιά της πρωτεύουσας, και συγκεκριμένα επί της οδού Νίκης, θα διαθέτει 15 δωμάτια, και σύμφωνα με στελέχη της Hotelbrain, το νέο μέλος της εταιρίας, που θα φέρει την ονομασία «Urban Frame Hotel» αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του την 1η Μαΐου.

Επίσης, ένα δεύτερο ξενοδοχείο πόλης, βρίσκεται υπό τη διαχείριση της Hotelbrain. Πρόκειται για το Perianth , στην πλατεία Αγ. Ειρήνης, το οποίο στεγάζεται σε ένα επιβλητικό κτίριο που ανήκει στο μοντέρνο κύμα της αρχιτεκτονικής του μεσοπολέμου, είναι χτισμένο τη δεκαετία του 1930, οι δε minimal καμπύλες, τα παστέλ χρώματα στους τοίχους και η σύγχρονη ελληνική τέχνη επαναφέρουν τους επισκέπτες στο παρόν.

Το βλέμμα στραμμένο στη Θεσσαλονίκη

Η πρόσφατη άφιξη της Hotelbrain Capital στη Θεσσαλονίκη (σ.σ. νεοσύστατη θυγατρική εταιρεία, προϊόν της συνεργασίας της ΗotelBrain με το επενδυτικό κεφάλαιο SouthBridge Europe, η οποία εξελίσσει το υπάρχον μοντέλο διαχείρισης της HotelBrain σε ένα νέο, το management by guarantee), με τη δημιουργία του 5άστερου «Antigon Urban Chic Hotel», και μάλιστα, του 1ου ξενοδοχείου στη Θεσσαλονίκη – μέλους των «Leading Hotels of the World», το οποίο στεγάζεται σε ένα νεοκλασικό κτίριο του 1931, φανερώνει την εξωστρέφεια της εταιρίας, καθώς και την προσθήκη της στο χαρτοφυλάκιο, και city hotels, πέρα των resort hotels, τα οποία, συμπεριλαμβάνονται κατά κύριο λόγο στη διαχείρισή της.

Το συγκεκριμένο ξενοδοχείο διαθέτει 38 δωμάτια με όλες τις ανέσεις και τα ποιοτικά standard, αντίστοιχα ενός ξενοδοχείου μέλους των «Leading Hotels of the World», και στα ατού του, όπως επισήμαναν στελέχη της Hotelbrain, κατά τη διάρκεια χθεσινής φιλικής συνάντησης με ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας, είναι η διαθεσιμότητα δωρεάν πάρκινγκ για τους πελάτες του ξενοδοχείου, ο καλαίσθητος χώρος για εταιρικές συναντήσεις χωρητικότητας 10 – 15 ατόμων, με θέα αρχαία της πόλης, αλλά και το Α- Bristro με το γυάλινο πάτωμα και τα αρχαία ευρήματα. Μία από τις δυσκολίες του ξενοδοχείου, είναι ο ανταγωνισμός στις τιμές δωματίων με τα μεγάλα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης, με τα «βαριά» ονόματα ξενοδοχειακών μονάδων που διαθέτει η πόλη, όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε από στελέχη της εταιρίας.  

Συζητήσεις από στελέχη της Hotelbrain γίνονται και για την προσθήκη δυο ακόμη ξενοδοχείων, στο χαρτοφυλάκιο της εταιρίας. Οπως αναφέρθηκε, βρίσκονται στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, με το ένα από τα δυο, να λειτουργεί, ήδη, ως ξενοδοχείο, ενώ το δεύτερο θα στεγαστεί σε ιστορικό κτίριο της πόλης, το οποίο θα ανακαινιστεί, και αναμένεται να λειτουργήσει το 2020.

Χαλκιδική και Θάσος

Η Hotelbrain ωστόσο, συνεχίζει τις «επενδύσεις» της στα resort hotels, και συγκεκριμένα, υπό τη δική της λειτουργία θα βρίσκεται το 4άστερο resort “Bianco Olympico” στη Σιθωνία Χαλκιδικής, στην παραλία Βατοπεδίου, το οποίο, ανακαινίζεται πλήρως, είναι δυναμικότητας 102 δωματίων, και θα ξεκινήσει τη λειτουργία του στις 15 Ιουνίου.

Υπό τη διαχείριση της εταιρίας βρίσκεται και η ξενοδοχειακή μονάδα ‘Avaton’ στην Ουρανούπολη Χαλκιδικής, ενώ και στη Θάσο, και συγκεκριμένα στον Πρίνο, για δεύτερη χρονιά, η Hotelbrain διαχειρίζεται το 5άστερο resort “Ilio Mare”, δυναμικότητας 137 δωματίων.

Hotelbrainξενοδοχεία