Οικονομία|16.01.2024 23:31
ΕΦΚΑ: Αυξάνονται 3,46% οι εισφορές για τους ελεύθερους επαγγελματίες - Αναλυτικοί πίνακες
NewsroomΟ κύβος ερρίφθη και οι εισφορές των μη μισθωτών αυξάνονται από φέτος κατά 3,46%. Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε ο ΕΦΚΑ, υπεγράφη η υπουργική απόφαση για τον καθορισμό των ασφαλιστικών εισφορών των ελευθέρων επαγγελματιών όπως προβλέπει ο νόμος 4670/2020, σύμφωνα με την οποία το ανώτατο όριο ασφαλιστέων αποδοχών για τον υπολογισμό της μηνιαίας ασφαλιστικής εισφοράς των μισθωτών και των εργοδοτών προσαυξάνεται κατά 3,46% για το τρέχον έτος και διαμορφώνεται στο ποσό των 7.373,88 ευρώ.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Υπολείμματα ξυλόσομπας πίσω από τη φονική φωτιά στο Ζεφύρι - Τα δύο σενάρια για τον θάνατο των πυροσβεστών
- Νομοθετική ρύθμιση για να προλάβουν την απώλεια εκατ. ευρώ από το «Βενιζέλος» διεκδικούν Σπάτα και Παιανία
- Τομά Πορτ: Υποκριτές όσοι καταδικάζουν την οργή των πολιτών χωρίς να αναρωτιούνται για τις αιτίες της
- Φρεγάτα «Νέαρχος»: Αντίστροφη μέτρηση για την άφιξη στην Ελλάδα - Τα ισχυρά όπλα και η νέα εποχή του Στόλου