Οικονομία|17.06.2019 11:23

Μοναδική εµπειρία µε θέα τον Θερµαϊκό

Ντέπη Χιωτοπούλου

Ινδικό χειροποίητο έθνικ χαλί, κορµοί δέντρων για τραπεζάκια, µεγάλες ξύλινες πολυθρόνες και γαλάζιες µπερζέρες µε λουλουδάτα µαξιλάρια, βιβλιοθήκη γεµάτη ταξιδιωτικά βιβλία, οδηγούς και χάρτες, απαλή µουσική, γήινα χαρούµενα χρώµατα, αρωµατικός καφές και ροφήµατα. Ενας χώρος, σε κοµβικό σηµείο, στην ανατολική πλευρά της Θεσσαλονίκης, µόλις λίγα λεπτά από το αεροδρόµιο «Μακεδονία», όπου ο ενδιαφερόµενος βιώνει την προετοιµασία του ταξιδιού του µε όλες του τις αισθήσεις.

«Το ονοµάσαµε “Lounge” και στόχος µας είναι ο πελάτης µας να αισθάνεται ότι το ταξίδι του ξεκινάει από τον σχεδιασµό του» αναφέρει στην «Ηµερησία» ο CEO της People of the World, Αλέξανδρος Κατσόπουλος, επισηµαίνοντας ότι από την αρχή έως το τέλος ενός ταξιδιού όλες οι αισθήσεις πρέπει να συµµετέχουν στην προετοιµασία, όπως ακριβώς ζωντανεύουν όταν ήδη ταξιδεύει.

«Θέλουµε, εκτός από την αντικειµενική ανάγκη των ταξιδιωτών, να εξυπηρετήσουµε και µια προσωπική ανάγκη, τη χαρά της προετοιµασίας. Μέσα από αυτήν, εµείς αναλύουµε τις επιθυµίες και φροντίζουµε για την καλύτερη ταξιδιωτική πρόταση και ο ίδιος ο ταξιδιώτης ανακαλύπτει και αυτός µαζί µας τι του ταιριάζει περισσότερο» εξηγεί ο κ. Κατσόπουλος. Η ιδέα του «Lounge» άρχισε να γεννιέται στις αρχές του περασµένου καλοκαιριού.

«Αναλύσαµε την ταξιδιωτική εµπειρία από την πλευρά του καταναλωτή, διαπιστώσαµε και µας απασχόλησε το ζήτηµα του κατά πόσο αυτή η απρόσωπη διαδικασία προετοιµασίας ενός ταξιδιού, µέσα από τα διαθέσιµα ηλεκτρονικά εργαλεία, επιδρά στην προσωπική ικανοποίηση του ταξιδιώτη» εξηγεί στην «Η» ο κ. Κατσόπουλος, προσθέτοντας ότι οδηγήθηκαν στο καινοτόµο «Lounge» επιθυµώντας να προσφέρουν στον πελάτη τους, µεταξύ άλλων, τη χαρά της προετοιµασίας ενός ταξιδιού. «Σκεφτήκαµε ότι, για να ζωντανέψουµε αυτό το συναίσθηµα, η δηµιουργία ενός διαφορετικού τρόπου σχεδίασης ενός ταξιδιού θα βοηθούσε σε αυτήν την κατεύθυνση» τονίζει.

Η γέννηση

Με τα παραπάνω δεδοµένα, το «Lounge» πήρε σάρκα και οστά τον Νοέµβριο του 2018, αποτελώντας τη βάση για να αισθάνεται ο πελάτης µοναδικά, να έχει ιδιωτικότητα και να προγραµµατίζει το ταξίδι του άνετα, σε έναν χώρο ηλιόλουστο, µε ανεµπόδιστη θέα στον Θερµαϊκό Κόλπο αλλά και στον Ολυµπο. «Επιπρόσθετα, το “Lounge” αποτελεί ιδανικό χώρο για συναντήσεις κλειστού τύπου, οι οποίες απαιτούν διακριτικότητα και ιδιωτικότητα» λέει ο Αλέξανδρος Κατσόπουλος, αναφέροντας συναντήσεις στελεχών των οποίων η πτήση έχει ενδιάµεσο σταθµό τη Θεσσαλονίκη, παρουσιάσεις σε περιορισµένο κύκλο ενός έργου, σχεδίου ή προϊόντος, σεµινάρια και εκπαιδεύσεις στελεχών, πριβέ εκδηλώσεις, συναντήσεις στο πλαίσιο έργων µε διακρατική συµµετοχή κ.λπ.

Αλλωστε, το «Lounge» απλώνεται σε 100 τετραγωνικά µέτρα σε ένα επίπεδο, σε ηλιόλουστο χώρο, µε τραπεζαρία και σαλόνι, αυτόνοµη κουζίνα και WC, διαθέτει επιτραπέζιο εξοπλισµό, γραµµατειακή υποστήριξη, ηχοσύστηµα, smart TV 55 ιντσών, Wi-Fi και laptop, µπορεί να φιλοξενήσει έως 50 άτοµα, είναι δε προσβάσιµο και σε ΑµεΑ.

Χώρος πολιτισμού

Με παρουσία στην αγορά περί τα 20 χρόνια, η τουριστική εταιρεία People of the World, η οποία διοικείται από τον Αλέξανδρο Κατσόπουλο και τη Ζωή Κυριάκη (CFO), στις νέες της γραφειακές εγκαταστάσεις (340 τ.µ.) απασχολεί µόνιµα 14 εργαζόµενους. «Το όραµά µας είναι να επανακαθορίσουµε τον ρόλο των τουριστικών γραφείων, να εκσυγχρονίσουµε τον τρόπο που θα προετοιµάσει την ταξιδιωτική του εµπειρία ο επισκέπτης, να τον κάνουµε να νιώσει ξεχωριστός» αναφέρει στην «Η» ο κ. Κατσόπουλος, ο οποίος διαθέτει µεγάλη πείρα στον χώρο του τουρισµού, έχοντας διατελέσει, µεταξύ άλλων, ταξιδιωτικός σύµβουλος σε µεγάλους ταξιδιωτικούς οργανισµούς, αντιπρόεδρος της Ενωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης κ.λπ.

Οραµα δικό του και της εταιρείας του είναι να γίνει το τουριστικό γραφείο ένας χώρος πολιτισµού, µε εκδηλώσεις τουριστικές για τη γνωριµία µε τους προορισµούς, αλλά και συνάµα πολιτιστικές, µε έµφαση στην κουλτούρα και στη γαστρονοµία. «Περνάµε από µια “πώληση” τουριστικού πακέτου στη δηµιουργία µιας τουριστικής εµπειρίας» τονίζει ο κ. Κατσόπουλος. Οι υπηρεσίες της εταιρείας αφορούν µεµονωµένα και οµαδικά ταξίδια, αεροπορικά/ακτοπλοϊκά εισιτήρια, ξενοδοχεία κ.ά. Ταυτόχρονα, ειδικεύεται στις ηλεκτρονικές πωλήσεις τουριστικών υπηρεσιών σε τουριστικά γραφεία, τα οποία καθηµερινά χρησιµοποιούν την online πλατφόρµα για την κράτηση ξενοδοχείων ανά τον κόσµο για τη διαµονή των πελατών τους

τουρισμόςτουριστικό γραφείο