Σούπερ μάρκετ: Ποιες κατηγορίες προϊόντων ξεχώρισαν στο εννεάμηνο
Γιώργος ΜανέτταςΑύξηση 4,4% παρουσίασε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου* (σούπερ μάρκετ) στο εννεάμηνο του 2019, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή χρονική περίοδο σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Τα ταχυκίνητα προϊόντα είχαν μετριοπαθή άνοδο, η οποία διαμορφώθηκε στο 2,9%.
Σύμφωνα με την έρευνα, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εξακολουθούν να εμφανίζουν την πιο θετική τάση στο 8,4%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κ.λπ.) επίσης αναπτύσσονται κατά 6,4%.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα & ποτά, στο σύνολο τους, αναπτύσσονται κατά 2,9%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά 2,7% και 3,2% αντίστοιχα.
*Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών
- Δημοσκόπηση OPEN: Η ακτινογραφία της ψήφου – Πού κερδίζουν και πού χάνουν Μητσοτάκης, Κασσελάκης και Ανδρουλάκης
- Μενίδι: Βίντεο ντοκουμέντο λίγο μετά τη δολοφονία της 40χρονης – Σε οικοδομή στη Φυλή συνέλαβαν τον εν διαστάσει σύζυγό της
- Πρόεδρος VMRO: Θα αποκαλώ τη χώρα όπως θέλω - Αν θεωρείτε πως παραβιάζεται η συμφωνία ας πάμε στο Διεθνές Δικαστήριο
- Αντετοκούνμπο: Στο Top 10 των πιο ακριβοπληρωμένων αθλητών του κόσμου – Ξεπέρασε Εμπαπέ και Νεϊμάρ