Πολιτική|12.07.2020 20:03
Επικοινωνία Μητσοτάκη - Ιερώνυμου για την Αγία Σοφία
NewsroomΜε τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο επικοινώνησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές οι δυο άνδρες «συζήτησαν διεξοδικά τη βέβηλη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί και τις περαιτέρω ενέργειες στις οποίες θα προβούν Κυβέρνηση και Εκκλησία».
Διαβάστε ακόμη
- Η κυβέρνηση «επικήρυξε» τον λαγοκέφαλο με 5,33 ευρώ το κιλό - Ποιες περιοχές αφορά
- «Νόμιζα ότι θα πεθάνω»: Οι συγκλονιστικές μαρτυρίες για τα φονικά 7,5 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα
- Τι δείχνουν τα στατιστικά των πανελληνίων εξετάσεων: Η μεγάλη «σφαγή» και τα μαθήματα - εκπλήξεις
- Παράδοση ή σεξισμός; Η παραλία που χωρίζει άνδρες και γυναίκες... με τοίχο και διχάζει το κοινό