Πολιτική|15.01.2024 14:55
Συνάντηση Σακελλαροπούλου - Αγγελούδη: Τι συζήτησαν
NewsroomΜε τον νέο δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέλιο Αγγελούδη συναντήθηκε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου. Ο δήμαρχος παρουσίασε τις προτάσεις του για την αναπτυξιακή προοπτική της πόλης.
Από την πλευρά της, η κυρία Σακελλαροπούλου αναφέρθηκε στον σημαντικό ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης στην καθημερινότητα των πολιτών και ευχήθηκε στον κύριο Αγγελούδη κάθε επιτυχία στην εκπλήρωση του έργου του.
Διαβάστε ακόμη
- «Αιχμές» Αβραμόπουλου κατά Χρυσοχοΐδη: «Είχε το ένταλμα σύλληψής μου τρεις μέρες στο συρτάρι»
- Νέο σοκ στο ελληνικό ποδόσφαιρο - Πέθανε στα 54 του ο Τάκης Γκώνιας
- Flyover: Πώς «φούσκωσε» κατά 64 εκατ. ευρώ ο λογαριασμός - Από τα λάθη του Δημοσίου μέχρι τα... σκουπίδια 8 μέτρων
- «Δεν υποχωρώ μέχρι τη δικαίωση»: Κείμενο στήριξης στον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή - Κρίσιμη η κατάστασή του