Πολιτική|29.10.2025 10:10
Μητσοτάκης: Με τηλεδιάσκεψη το υπουργικό λόγω κορονοϊού
NewsroomΑναγκαστικά αλλαγή του προγράμματος του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, σήμερα μετά από ασθένεια. Ο πρωθυπουργός διαγνώστηκε με covid, έχει πολύ ελαφρά συμπτώματα και είναι από το πρωί στο γραφείο του.
Ειδικότερα, το προγραμματισμένο για τις 12 το μεσημέρι υπουργικό συμβούλιο θα γίνει μέσω τηλεδιάσκεψης, καθώς ο Κυριάκος Μητσοτάκης διαγνώστηκε χθες το βράδυ με covid. Η τοποθέτηση on camera στο υπουργικό θα γίνει κανονικά ενώ το απόγευμα θα παραστεί κανονικά με μάσκα και θα μιλήσει στο ΥΕΘΑ, καθώς είναι και σε ανοικτό χώρο.
Διαβάστε ακόμη
- Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
- Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
- Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
- Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!