Πολιτική|04.04.2020 15:10
Κορονοϊός: Τετ α τετ Μητσοτάκη - Τσιόδρα για την εξέλιξη του ιού
NewsroomΤην ώρα που η Ελλάδα συνεχίζει τη μεγάλη μάχη κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε το πρωί του Σαββάτου με τον λοιμωξιολόγο και μέλος της επιτροπής του υπουργείου Υγείας Σωτήρη Τσιόδρα.
Μάλιστα ο πρωθυπουργος ανέβασε στο Facebook φωτογραφία, στην οποία απεικονίζονται οι δυο τους να συζητούν στο γραφείο του στο Μέγαρο Μαξίμου.
«Σάββατο πρωί. Συζητώντας με τον Σωτήρη Τσιόδρα τα επόμενα βήματα», έγραψε ο πρωθυπουργός στην ανάρτησή του.
Διαβάστε ακόμη
- Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
- Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
- Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
- Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ