Κόσμος|19.04.2020 21:13
Φρίκη σε γηροκομείο του Μόντρεαλ: Νεκροί βρέθηκαν 31 ηλικιωμένοι
NewsroomΜε ένα σοκαριστικό θέαμα ήρθαν αντιμέτωπες οι Αρχές, σε προάστιο του Μόντρεαλ, όπου σε ένα γηροκομείο βρέθηκαν νεκροί 31 από τους συνολικά 150 ηλικιωμένους τροφίμους. Όσοι κατάφεραν να ζήσουν βρέθηκαν σε άθλια κατάσταση, βρώμικοι, πεινασμένοι, αφυδατωμένοι και καθηλωμένοι σε κρεβάτια για πολλές ημέρες.
Σχεδόν όλο το προσωπικό τους είχε εγκαταλείψει για πάρα πολλές ημέρες. Οι Αρχές έχουν στραφεί στο εγκληματικό παρελθόν του ιδιοκτήτη του γηροκομείου ο οποίος την δεκαετία του 80' είχε καταδικαστεί για εμπόριο ναρκωτικών. Ίδια είναι η κατάσταση και στη Νέα Υόρκη όπου σε κέντρο υγείας καταγράφηκαν 55 θάνατοι ηλικιωμένων σε κέντρο υγείας στο Μπρούκλιν.
Διαβάστε ακόμη
- «Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
- Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ