Γερμανία: Υποχρεωτική η χρήση μάσκας σε μέσα μεταφοράς και εμπορικά καταστήματα
NewsroomΥποχρεωτική σε όλη την Γερμανία θα είναι από την επόμενη εβδομάδα η χρήση προστατευτικής μάσκας, τουλάχιστον για τους επιβάτες των μέσων μαζικής μεταφοράς και τους πελάτες των εμπορικών καταστημάτων.
Η Βρέμη και η Βόρεια Ρηνανία - Βεστφαλία έγιναν σήμερα τα τελευταία από τα 16 ομόσπονδα κρατίδια της Γερμανίας που ανακοίνωσαν την υποχρεωτική χρήση προστατευτικού μέσου για το στόμα και την μύτη, ενόψει της σταδιακής άρσης των περιορισμών στην κοινωνική και οικονομική δραστηριότητα.
Στην τελευταία τηλεδιάσκεψη της καγκελαρίου Άγκελα Μέρκελ με τους πρωθυπουργούς των κρατιδίων είχε συμφωνηθεί να γίνουν «επειγόντως» σχετικές συστάσεις στους πολίτες, ωστόσο τις τελευταίες ημέρες η μία μετά την άλλη οι τοπικές κυβερνήσεις επέβαλαν την χρήση μάσκας ή άλλης προστασίας. Οι πολίτες δεν είναι υποχρεωμένοι να προμηθευτούν επαγγελματικές μάσκες, ενώ μπορούν να χρησιμοποιούν ακόμη και υφασμάτινο μαντίλι.
- Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
- Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
- Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
- Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία