Γουχάν: Κανένας ασθενής με Covid-19 στα νοσοκομεία της «γενέτειρας» του κορονοϊού
NewsroomΗ Γουχάν, η πόλη της Κίνας που «έσπειρε» την πανδημία του νέου κορονοϊού, κατέγραψε μηδέν νοσηλευόμενους. Η κινεζική μεγαλούπολη δεν έχει πλέον κανέναν ασθενή με Covid-19 στα νοσοκομεία της. Ο νέος κορονοϊός, ο οποίος πιστεύεται ότι προήλθε από «υγρή αγορά» στην Γουχάν, στην οποία πωλούνταν άγρια είδη τον Δεκέμβριο, εξαπλώθηκε στη συνέχεια γρήγορα σε όλον τον κόσμο.
Περίπου 200.000 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους παγκοσμίως, σύμφωνα με καταμέτρηση του AFP, εκ των οποίων σχεδόν το 90% στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. «Η τελευταία είδηση είναι ότι από τις 26 Απριλίου ο αριθμός των νέων ασθενών με κορονοϊό στην Ουχάν ήταν μηδενικός, χάρη στις κοινές προσπάθειες της Ουχάν και ιατρικού προσωπικού από όλη τη χώρα», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Εθνικής Επιτροπής Υγείας σε ενημέρωση των δημοσιογράφων.
Η πόλη αυτή έχει καταγράψει 46.452 κρούσματα νέου κορονοϊού, δηλαδή το 56% του συνόλου στην Κίνα. Επίσης είχε 3.869 θανάτους, δηλαδή το 84% του συνόλου στην Κίνα.
Η Γουχάν και η επαρχία Χουμπέι, της οποίας είναι πρωτεύουσα, τέθηκαν σε καραντίνα περίπου στα τέλη του Ιανουαρίου για περισσότερο από δύο μήνες. Οι αρχές της πόλης εξακολουθούν να υποβάλουν τακτικά σε εξέταση τους κατοίκους της παρά την χαλάρωση των περιορισμών στις μετακινήσεις τους.
- Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
- Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
- «Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
- Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί