Γουχάν: Κανένας ασθενής με Covid-19 στα νοσοκομεία της «γενέτειρας» του κορονοϊού
NewsroomΗ Γουχάν, η πόλη της Κίνας που «έσπειρε» την πανδημία του νέου κορονοϊού, κατέγραψε μηδέν νοσηλευόμενους. Η κινεζική μεγαλούπολη δεν έχει πλέον κανέναν ασθενή με Covid-19 στα νοσοκομεία της. Ο νέος κορονοϊός, ο οποίος πιστεύεται ότι προήλθε από «υγρή αγορά» στην Γουχάν, στην οποία πωλούνταν άγρια είδη τον Δεκέμβριο, εξαπλώθηκε στη συνέχεια γρήγορα σε όλον τον κόσμο.
Περίπου 200.000 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους παγκοσμίως, σύμφωνα με καταμέτρηση του AFP, εκ των οποίων σχεδόν το 90% στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ. «Η τελευταία είδηση είναι ότι από τις 26 Απριλίου ο αριθμός των νέων ασθενών με κορονοϊό στην Ουχάν ήταν μηδενικός, χάρη στις κοινές προσπάθειες της Ουχάν και ιατρικού προσωπικού από όλη τη χώρα», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Εθνικής Επιτροπής Υγείας σε ενημέρωση των δημοσιογράφων.
Η πόλη αυτή έχει καταγράψει 46.452 κρούσματα νέου κορονοϊού, δηλαδή το 56% του συνόλου στην Κίνα. Επίσης είχε 3.869 θανάτους, δηλαδή το 84% του συνόλου στην Κίνα.
Η Γουχάν και η επαρχία Χουμπέι, της οποίας είναι πρωτεύουσα, τέθηκαν σε καραντίνα περίπου στα τέλη του Ιανουαρίου για περισσότερο από δύο μήνες. Οι αρχές της πόλης εξακολουθούν να υποβάλουν τακτικά σε εξέταση τους κατοίκους της παρά την χαλάρωση των περιορισμών στις μετακινήσεις τους.
- Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
- Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
- Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
- Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας