Netflix: Δεν είχαμε πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα στο Facebook
NewsroomΗ επίσημη τοποθέτηση του Netflix σε συνέχεια της αναπαραγωγής του δημοσιεύματος των New York Times, σύμφωνα με το οποίο το Facebook παρείχε σε εταιρείες, μεταξύ των οποίων το Netflix, τη δυνατότητα να διαβάζουν τα προσωπικά μηνύματα χρηστών, είναι κατηγορηματική.
«Τα τελευταία χρόνια έχουμε δοκιμάσει διάφορους τρόπους για να καταστήσουμε το Netflix πιο κοινωνικό.
Ένα παράδειγμα αυτής της προσπάθειας ήταν μια λειτουργία που ξεκινήσαμε το 2014, η οποία επέτρεπε στα μέλη να προτείνουν σειρές και ταινίες στους φίλους τους στο Facebook μέσω Messenger ή Netflix.
Η συγκεκριμένη λειτουργία δεν έγινε ποτέ τόσο δημοφιλής, με αποτέλεσμα να την απενεργοποιήσουμε το 2015. Σε καμία περίπτωση δεν είχαμε πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα των ανθρώπων στο Facebook, ούτε ζητήσαμε τη δυνατότητα να το κάνουμε.»
- Η ατζέντα και το παρασκήνιο στο τετ α τετ Μητσοτάκη - Ερντογάν: Τα σημεία σύγκλισης και οι εστίες διαφωνίας
- «Παγώνει» τις συναλλαγές ακινήτων η υποχρεωτική ενεργειακή αναβάθμιση κτιρίων; Σοβαροί κίνδυνοι
- «Βροχή» τα παράπονα για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες: Τι αλλάζει στη διαχείρισή τους ο νέος Κανονισμός της ΕΕΤΤ
- Ένα ασθενοφόρο για την Παλαιστίνη: Στον πιο θανατηφόρο πόλεμο του 21ου αιώνα ο αποκλεισμός στραγγαλίζει τον πληθυσμό