Netflix: Δεν είχαμε πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα στο Facebook
NewsroomΗ επίσημη τοποθέτηση του Netflix σε συνέχεια της αναπαραγωγής του δημοσιεύματος των New York Times, σύμφωνα με το οποίο το Facebook παρείχε σε εταιρείες, μεταξύ των οποίων το Netflix, τη δυνατότητα να διαβάζουν τα προσωπικά μηνύματα χρηστών, είναι κατηγορηματική.
«Τα τελευταία χρόνια έχουμε δοκιμάσει διάφορους τρόπους για να καταστήσουμε το Netflix πιο κοινωνικό.
Ένα παράδειγμα αυτής της προσπάθειας ήταν μια λειτουργία που ξεκινήσαμε το 2014, η οποία επέτρεπε στα μέλη να προτείνουν σειρές και ταινίες στους φίλους τους στο Facebook μέσω Messenger ή Netflix.
Η συγκεκριμένη λειτουργία δεν έγινε ποτέ τόσο δημοφιλής, με αποτέλεσμα να την απενεργοποιήσουμε το 2015. Σε καμία περίπτωση δεν είχαμε πρόσβαση στα προσωπικά μηνύματα των ανθρώπων στο Facebook, ούτε ζητήσαμε τη δυνατότητα να το κάνουμε.»
- Αν είναι δυνατόν κάμπιες και KFC; Παράξενα χριστουγεννιάτικα έθιμα και παραδόσεις που δεν θα πιστεύατε ποτέ ότι υπάρχουν!
- Νέες αποκαλύψεις για ΟΠΕΚΕΠΕ: Οι «αγροτοπατέρες» και η… δραστική φόρμουλα για να ξεφεύγουν από ελέγχους
- Υπόθεση Τζιν Χάνλον: «Φως» στο θρίλερ του θανάτου της 16 χρόνια μετά - Το ημερολόγιο που έδειξε τον δολοφόνο
- «Θα επιστρέψω ακόμα πιο δυνατή»: Η πρώτη ανάρτηση της Έλενας Παπαρίζου μετά τη νοσηλεία της στο νοσοκομείο