Κορονοϊός: Υποχρεωτική η χρήση μάσκας στην Μπούντεσταγκ
NewsroomΗ χρήση προστατευτικής μάσκας θα είναι υποχρεωτική από αύριο Τρίτη στην Μπούντεσταγκ, λόγω της αύξησης των κρουσμάτων της Covid-19, ιδίως στο Βερολίνο. Ο πρόεδρος του γερμανικού κοινοβουλίου Βόλφγκανγκ Σόιμπλε έλαβε αυτήν την απόφαση επειδή «θα πρέπει να παίρνουμε πολύ σοβαρά (…) την εξέλιξη της πανδημίας», όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση που εξέδωσε.
Ο κανόνας αυτός θα ισχύει μέχρι και τις 17 Ιανουαρίου, οπότε θα επανεξεταστεί η χρησιμότητά του.
Η μάσκα θα είναι υποχρεωτική σε όλες τις αίθουσες, τους διαδρόμους και τους ανελκυστήρες. Στις αίθουσες συνεδριάσεων οι βουλευτές θα μπορούν να βγάζουν τη μάσκα τους εφόσον είναι εφικτό να τηρούν απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ τους. Μέχρι σήμερα, το κοινοβούλιο απλώς «συνιστούσε» τη χρήση μάσκας στους χώρους του αλλά δεν την επέβαλε.
Όσοι παραβούν το μέτρο θα τιμωρούνται με πρόστιμα από 5.000 έως και 25.000 ευρώ.
- Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
- Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
- Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
- Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!