Κουλέμπα σε Ουκρανούς διαπραγματευτές: Μην φάτε, μην πιείτε και μην αγγίξετε τίποτα!
NewsroomΜετά το περιστατικό με τη δηλητηρίαση του Ρόμαν Αμπράμοβιτς, ο Ουκρανός ΥΠΕΞ, Ντμίτρο Κουλέμπα, προέβη σε μία απίστευτη δήλωση, γεμάτη αιχμές. Ειδικότερα, προέτρεψε τους Ουκρανούς διαπραγματευτές που θα κάτσουν στο τραπέζι των συνομιλιών με τους Ρώσους, την Τρίτη στην Κωνσταντινούπολη, να μην φάνε και να μην πιούν τίποτα!
«Συμβουλεύω όποιον πάει για διαπραγματεύσεις με τη Ρωσική Ομοσπονδία να μην φάει και να μην πιει τίποτα. Και, κατά προτίμηση, αποφύγετε να αγγίξετε οποιαδήποτε επιφάνεια. Σας το λέω από προσωπική εμπειρία», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Κουλέμπα, σε δήλωσή του, που μεταδίδει το Skynews.
«Δεύτερον, όλες αυτές οι ιστορίες -κάποιος άκουσε κάτι, κάπου, από κάποιον- τώρα έχουν πληθύνει, γιατί όλοι διψούν για ειδήσεις, για πάθη», υποστήριξε ο ΥΠΕΞ της Ουκρανίας.
- Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
- Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
- Φωτιά στην Καλλιθέα: Οι δραματικές στιγμές με την πτώση της 75χρονης από το μπαλκόνι - Την έσωσε «ανθρώπινη αλυσίδα»
- Νεκρά εντοπίστηκαν δύο παιδιά 8 και 10 ετών στην Κύπρο - Ήταν κλειδωμένα σε αυτοκίνητο