Κόσμος|10.04.2024 23:45
Λαμία: Κουνάβι δημιούργησε… μπλακ άουτ στη μισή πόλη
NewsroomΧωρίς ρεύμα για μισή ώρα έμεινε η Λαμία εξαιτίας ενός...κουναβιού.
Προκάλεσε βραχυκύκλωμα
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ υπήρξε διακοπή ρεύματος εκτός προγράμματος λόγω βραχυκυκλώματος σε υποσταθμό του ΔΕΔΔΗΕ που προκάλεσε ένα κουνάβι.
Αποτέλεσμα ήταν η μισή πόλη της Λαμίας να μείνει χωρίς ρεύμα από τις 06:30 και για περίπου μισή ώρα, ενώ στην συνέχεια η ηλεκτροδότηση αποκαταστάθηκε.
Διαβάστε ακόμη
- «Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
- Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
- Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
- Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ