Κόσμος|14.08.2024 09:40
Οι ΗΠΑ κατέστρεψαν δυο σκάφη των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα
NewsroomΟι αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις ανακοίνωσαν ότι κατέστρεψαν χθες Τρίτη δυο «σκάφη» των ανταρτών Χούθι της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, χωρίς να δώσουν άλλες διευκρινίσεις γι’ αυτά, ούτε να ξεκαθαρίσουν αν υπήρξαν απώλειες.
«Έγειραν απειλή»
Τα δυο πλεούμενα κρίθηκε ότι ήγειραν «άμεση απειλή για τις αμερικανικές και συμμαχικές δυνάμεις και εμπορικά πλοία στην περιοχή», ανέφερε μέσω X χρησιμοποιώντας την τυποποιημένη φρασεολογία για τις επιχειρήσεις του είδους το μεικτό διοικητήριο των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων που είναι αρμόδιο για τη Μέση Ανατολή (CENTCOM, «κεντρική διοίκηση»).
Διαβάστε ακόμη
- «Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
- Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
- Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
- Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη