Κόσμος|21.03.2026 16:20
Ισραήλ: «Δεν χτυπήσαμε στη Νατάνζ» - Τα ρίχνει στις ΗΠΑ
NewsroomΤις ΗΠΑ δείχνουν οι IDF ως υπαίτιες για τα πλήγματα στις εγκαταστάσεις εμπλουτισμού ουρανίου στη Νατάνζ.
Όπως ανέφεραν, οι IDF αναφέρουν ότι δεν έκαναν καμία επιχείρηση στην περιοχή και ότι δεν μπορούν να σχολιάσουν τις αμερικανικές επιχειρήσεις στο πλαίσιο του πολέμου.
Σημειώνεται ότι οι ΗΠΑ και το Ισραήλ εξαπέλυσαν σήμερα το πρωί επίθεση εναντίον της πυρηνικής εγκατάστασης εμπλουτισμού ουρανίου στη Νατάνζ του Ιράν, σύμφωνα με το πρακτορείο Tasnim.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, δεν υπάρχει διαρροή ραδιενεργού υλικού και οι κάτοικοι της περιοχής δεν κινδυνεύουν.
Διαβάστε ακόμη
- Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
- Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
- Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
- Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!