Ιαπωνία: Χάκερ έκλεψαν κρυπτονομίσματα αξίας 32 εκατ. δολαρίων
NewsroomΣε αναστολή όλων των υπηρεσιών του προχώρησε το ιαπωνικό ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων Bitpoint στην Ιαπωνία, μετά την επίθεση που δέχτηκε από χάκερ, που έκλεψαν κρυπτονομίσματα αξίας 32 εκατ. δολαρίων.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Remixpoint, μητρικής εταιρείας της Βitpoint, τα 23 εκατ. δολάρια από τα κλαπέντα κρυπτονομίσματα ανήκαν σε πελάτες της, τους οποίους η εταιρεία σχεδιάζει να αποζημιώσει, όπως αναφέρει το Nikkei Asian Review.
Τι είδους κρυπτονομίσματα εκλάπησαν δεν ανακοινώθηκε, αλλά σύμφωνα με το CoinDesk η Bitopoint συναλλάσσεται σε Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Litecoin και XRP.
Η πλατφόρμα ανταλλαγής ψηφιακών νομισμάτων, ιδιοκτησίας Remixpoint, ενημέρωσε ότι τα 2,5 δισ. γεν ανήκαν σε πελάτες, ενώ τα υπόλοιπα σε αυτή. Το τελευταίο δίμηνο έχουν σημειωθεί πολλές επιθέσεις χάκερ σε πλατφόρμες ανταλλαγής κρυπτονομισμάτων.
Πριν από λίγες μέρες η Bitrue της Σιγκαπούρης έχασε 4,2 εκατ. δολάρια, ενώ τον Μάιο η Binance περίπου 40.
- «Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
- Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
- Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
- Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος