Δουλέμποροι έκλεψαν το σκάφος του προέδρου της Μπεσίκτας με τζετ σκι (pics)
NewsroomΤο... δέκα το καλό για τους δουλεμπόρους ήταν το σκάφος του Φικρέτ Ορμάν, του προέδρου της Μπεσίκτας, ο οποίος έπεσε θύμα γνωστού κυκλώματος της Τουρκία. Όπως ανακοίνωσαν την Τρίτη οι Αρχές αυτή ήταν η 10η υπόθεση το φετινό καλοκαίρι, με την συμμορία να δρα με το ίδιο σχέδιο κάθε φορά. Κλέβουν ένα πολυτελές σκάφος και με αυτό μεταφέρουν μετανάστες στα ελληνικά νησιά χωρίς να κινούν υποψίες. Στη συνέχεια εγκαταλείπουν το εκάστοτε γιοτ σε κάποιο ελληνικό λιμάνι και επιστρέφουν στην Τουρκία.
Πριν από περίπου 10 ημέρες ο πρόεδρος της Μπεσίκτας είχε αναφέρει στις Αρχές την κλοπή του σκάφους του, αλλά οι έρευνες δεν απέδωσαν καρπούς μέχρι την Τρίτη. Το πολυτελές σκάφος βρέθηκε στην Κω και σύμφωνα με την έκθεση της αστυνομίας πρόκειται για γνωστή τακτική των δουλεμπόρων που κλέβουν σκάφη με τζετ σκι μέσα στη νύχτα και μετά τα εγκαταλείπουν σε κάποιο ελληνικό νησί αφού πρώτα έχουν μεταφέρει μετανάστες χωρίς να τραβήξουν αδιάκριτα βλέμματα.
- Ο Τραμπ κάνει στην «άκρη» το Κογκρέσο και δίνει κινητήρες στην Τουρκία για το μαχητικό KAA - Το deal των 700 εκατ.
- Τέλος η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή για τα Προσφυγικά - «Ο αγώνας συνεχίζεται με άλλα μέσα»
- Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
- «Κρυφτείτε άνθρωποι, ήρθαμε»: Πανικός στη Βραζιλία με μηνύματα του «112» για... εισβολή εξωγήινων