ΗΠΑ: Πρόσβαση στις τηλεφωνικές επικοινωνίες του Τραμπ θέλουν οι Δημοκρατικοί
NewsroomΟ Δημοκρατικός Άνταμ Σμιθ, πρόεδρος της Επιτροπής για τις Υπηρεσίες Πληροφοριών στην Βουλή των Αντιπροσώπων δήλωσε σήμερα ότι το Κογκρέσο είναι αποφασισμένο να αποκτήσει πρόσβαση στα τηλεφωνήματα του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν, αλλά κι άλλους ξένους ηγέτες, επικαλούμενος ανησυχίες ότι (ο Αμερικανός πρόεδρος) μπορεί να έχει θέσει σε κίνδυνο την εθνική ασφάλεια των ΗΠΑ.
“Νομίζω ότι η πιο σημαντική ανάγκη είναι η προστασία της εθνικής ασφάλειας των ΗΠΑ, αλλά και να δούμε αν οι συνομιλίες [του προέδρου Τραμπ] με άλλους ξένους ηγέτες και κυρίως με τον πρόεδρο Πούτιν υποβαθμίζουν την ασφάλεια μας με τέτοιο τρόπο, που θα εξυπηρετούσε προσωπικά την προεκλογική εκστρατεία του [Τραμπ],” δήλωσε ο Σιφ στην εκπομπή του NBC "Meet the Press". «Αν υπήρξε κάποιος τρόπος συγκάλυψης, είμαστε αποφασισμένοι να το μάθουμε» πρόσθεσε ο ίδιος.
- Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
- Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
- Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
- Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου