Κροατία: Ανεβαίνει το ηλεκτρονικό εμπόριο στις προτιμήσεις των καταναλωτών
NewsroomΤο μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην αγορά της Κροατίας ανέρχεται σε 11,9% επί του συνόλου του λιανεμπορίου και το 85% των Κροατών κάνει τις διαδικτυακές του αγορές από ιστότοπους, κυρίως από την Ευρώπη και την Κίνα.
Τα ευρήματα αυτά προκύπτουν από την έρευνα «e-Shopper Barometer» που διεξήχθη στην Κροατία από τον Όμιλο DBP σε δείγμα 800 ατόμων την άνοιξη και το καλοκαίρι του περασμένου έτους.
Από την έρευνα προκύπτει ότι οι Κροάτες κάνουν τις διαδικτυακές αγορές τους κυρίως για προϊόντα ένδυσης και υπόδησης. Το 70% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αποφασίζει για την αγορά ενός προϊόντος έπειτα από έρευνα που πραγματοποιεί στο διαδίκτυο και τη σύγκριση της τιμής. Οι περισσότεροι από τους καταναλωτές χρησιμοποιούν ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Το 59% επιλέγει την PayPal ή την Alipay, το 54% Visa ή Mastercard, ενώ το 46% επιλέγει την πληρωμή κατά την παράδοση του προϊόντος.
- Για ποιους λόγους οι αγρότες δεν πάνε στη συνάντηση με Μητσοτάκη - Η λίστα με τα αιτήματα
- Ισραήλ: Σκοτώσαμε τον υψηλόβαθμο ηγέτη της Χαμάς Ραέντ Σαάντ - Το βίντεο που δημοσίευσε ο IDF
- Ηράκλειο: «Δεν είμαι καλά, θέλω να μιλήσω σε κάποιον» - Τα τελευταία λόγια του αγνοούμενου γιατρού
- Απίστευτες εικόνες στην Ινδία: Οπαδοί βανδάλισαν το γήπεδο επειδή ο Μέσι εμφανίστηκε για ελάχιστα λεπτά