Κροατία: Ανεβαίνει το ηλεκτρονικό εμπόριο στις προτιμήσεις των καταναλωτών
NewsroomΤο μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην αγορά της Κροατίας ανέρχεται σε 11,9% επί του συνόλου του λιανεμπορίου και το 85% των Κροατών κάνει τις διαδικτυακές του αγορές από ιστότοπους, κυρίως από την Ευρώπη και την Κίνα.
Τα ευρήματα αυτά προκύπτουν από την έρευνα «e-Shopper Barometer» που διεξήχθη στην Κροατία από τον Όμιλο DBP σε δείγμα 800 ατόμων την άνοιξη και το καλοκαίρι του περασμένου έτους.
Από την έρευνα προκύπτει ότι οι Κροάτες κάνουν τις διαδικτυακές αγορές τους κυρίως για προϊόντα ένδυσης και υπόδησης. Το 70% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αποφασίζει για την αγορά ενός προϊόντος έπειτα από έρευνα που πραγματοποιεί στο διαδίκτυο και τη σύγκριση της τιμής. Οι περισσότεροι από τους καταναλωτές χρησιμοποιούν ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Το 59% επιλέγει την PayPal ή την Alipay, το 54% Visa ή Mastercard, ενώ το 46% επιλέγει την πληρωμή κατά την παράδοση του προϊόντος.
- Αν είναι δυνατόν κάμπιες και KFC; Παράξενα χριστουγεννιάτικα έθιμα και παραδόσεις που δεν θα πιστεύατε ποτέ ότι υπάρχουν!
- Νέες αποκαλύψεις για ΟΠΕΚΕΠΕ: Οι «αγροτοπατέρες» και η… δραστική φόρμουλα για να ξεφεύγουν από ελέγχους
- Υπόθεση Τζιν Χάνλον: «Φως» στο θρίλερ του θανάτου της 16 χρόνια μετά - Το ημερολόγιο που έδειξε τον δολοφόνο
- «Θα επιστρέψω ακόμα πιο δυνατή»: Η πρώτη ανάρτηση της Έλενας Παπαρίζου μετά τη νοσηλεία της στο νοσοκομείο