Κροατία: Ανεβαίνει το ηλεκτρονικό εμπόριο στις προτιμήσεις των καταναλωτών
NewsroomΤο μερίδιο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην αγορά της Κροατίας ανέρχεται σε 11,9% επί του συνόλου του λιανεμπορίου και το 85% των Κροατών κάνει τις διαδικτυακές του αγορές από ιστότοπους, κυρίως από την Ευρώπη και την Κίνα.
Τα ευρήματα αυτά προκύπτουν από την έρευνα «e-Shopper Barometer» που διεξήχθη στην Κροατία από τον Όμιλο DBP σε δείγμα 800 ατόμων την άνοιξη και το καλοκαίρι του περασμένου έτους.
Από την έρευνα προκύπτει ότι οι Κροάτες κάνουν τις διαδικτυακές αγορές τους κυρίως για προϊόντα ένδυσης και υπόδησης. Το 70% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αποφασίζει για την αγορά ενός προϊόντος έπειτα από έρευνα που πραγματοποιεί στο διαδίκτυο και τη σύγκριση της τιμής. Οι περισσότεροι από τους καταναλωτές χρησιμοποιούν ευέλικτους τρόπους πληρωμής. Το 59% επιλέγει την PayPal ή την Alipay, το 54% Visa ή Mastercard, ενώ το 46% επιλέγει την πληρωμή κατά την παράδοση του προϊόντος.
- Η νέα ελληνοτουρκική κρίση ονομάζεται «Θαλάσσια Πάρκα» - Οι φωνές στην Τουρκία και η στάση Ερντογάν
- Ο γιατρός το πατέρα του Καλλιάνου αρνείται ότι πήρε φακελάκι 500 ευρώ και προσφεύγει στη Δικαιοσύνη
- Αθηνά Οικονομάκου: Τα αρνητικά σχόλια μετά τον χωρισμό της – «Τελικά υπάρχουν προβλήματα και στον παράδεισο»
- Μπορούν τα παγωτά να κάνουν καλύτερο τον κόσμο; Οι Μπεν Κόεν και Τζέρι Γκρίνφιλντ, πιστεύουν πως ναι