Κορονοϊός: Η Πυραμίδα του Χέοπα ευχαριστεί τους γιατρούς και καλεί τον κόσμο να μείνει σπίτι
NewsroomΤο μήνυμα «μένουμε σπίτι, μένουμε ασφαλείς», αλλά και συγχρόνως «ευχαριστούμε όσους μας κρατούν ασφαλείς» έστειλε προς όλο τον κόσμο η Αίγυπτος φωτίζοντας με τη φράση αυτή στα αραβικά και τα αγγλικά τη Μεγάλη Πυραμίδα του Χέοπα, ευχαριστώντας με αυτόν τον τρόπο και τους γιατρούς του κόσμου που με αυταπάρνηση δίνουν τον αγώνα τους για να περιοριστεί η εξάπλωση του κορονοϊού.
Μεταφέροντας ένα μήνυμα αλληλεγγύης προς τους εργαζόμενους στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης σε ολόκληρο τον κόσμο, εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, ο Υπουργός Τουρισμού και Αρχαιοτήτων της Αιγύπτου Χάλιντ Ελ Ανάνι τόνισε ότι αυτό είναι ένα μήνυμα προς τους επαγγελματίες υγείας σε όλον τον κόσμο που διακινδυνεύουν τη ζωή τους για να θεραπεύσουν τους ασθενείς με τον ιό.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ - ΜΠΕ, ανάμεσα στα θύματα της Covid-19 στην Αίγυπτο είναι ήδη και ένας 50χρονος γιατρός, ο Άχμεντ Ελ Λέουα, που έχασε τη μάχη με τον κορονοϊό την Κυριακή.
- Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
- Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
- Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
- VARος τελικά για το ποδόσφαιρο η τεχνολογία – Γιατί ο Βασιλιάς των σπορ πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο;