Κορονοϊός: Οι δύο πρώτοι θάνατοι εγκύων από την πανδημία καταγράφονται στο Μεξικό
NewsroomΟι υγειονομικές αρχές του Μεξικού κατέγραψαν τους πρώτους δύο θανάτους εγκύων εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, την ημέρα που ο συνολικός αριθμός των θυμάτων αυξήθηκε σε 194, ενημέρωσε το υπουργείο Υγείας χθες Πέμπτη.
Η μια από τις δύο πρόλαβε να φέρει στη ζωή τον γιο της πριν υποκύψει, δήλωσε ο υφυπουργός Υγείας Ούγο Λόπες-Γκατέλ κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε, τονίζοντας πως οι κυοφορούσες είναι εξαιρετικά ευάλωτες στη μόλυνση από τον SARS-CoV-2. Το νεογέννητο παρουσίασε αναπνευστικά προβλήματα και η κατάστασή του συνεχίζει να χαρακτηρίζεται λεπτή, πρόσθεσε.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ - ΜΠΕ, κάτι που αύξησε ακόμη περισσότερο τον κίνδυνο για τις δύο γυναίκες ήταν το γεγονός πως θεωρούνταν κλινικά παχύσαρκες, η μια είχε αρτηριακή υπέρταση και η δεύτερη έπασχε από διαβήτη, διευκρίνισε ο Λόπες Γκατέλ.
Στο Μεξικό ο διαβήτης και η παχυσαρκία αποτελούν μάστιγα, γεγονός που συνεπάγεται επιπλοκές για πολλούς ανθρώπους που προσβάλλονται από τον κορονοϊό και ήταν επιβαρυντικός παράγοντας για πολλούς από τους ανθρώπους που υπέκυψαν στην ασθένεια COVID-19.
Παράλληλα, το μεξικανικό υπουργείο Υγείας ανακοίνωσε ότι κατέγραψε 260 νέα κρούσματα μόλυνσης, με το σύνολο των ασθενών να ανέρχεται σε 3.441.
- «Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
- Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
- Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
- Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη