Οδική ασφάλεια: 6 τρόποι μείωσης των θυμάτων των τροχαίων
Newsroom1. Πολεοδομικός σχεδιασμός
Αν και αυτός θεωρητικά είναι ένας τομέας όπου είναι πιο δύσκολο να παρέμβει κανείς, καθώς έχουμε να κάνουμε με διαμορφωμένες καταστάσεις συνήθως, φαίνεται ότι περιθώρια υπάρχουν, τόσο για τις επεκτάσεις των πόλεων όσο και για τις υπάρχοντα αστικά κέντρα.
Φαίνεται πάντως, σύμφωνα με στοιχεία του World Resources Institute και του Sensus Bureau των ΗΠΑ, ότι οι πιο “compact” και «συνδεδεμένες» πόλεις τα καταφέρνουν τα καταφέρνουν καλύτερα από τις εκτεταμένες. Το παράδειγμα της σύγκρισης Ατλάντας (5,26 εκ. κάτοικοι / 16.605 km2 έκταση) και Βαρκελώνης (5,0 εκ. κάτοικοι / 3.263 km2 έκταση) είναι καταλυτικό. Η πιο αραιοκατοικημένη Ατλάντα, λόγω των αυξημένων μετακινήσεων που γίνονται μάλιστα σε ποσοστό 94,9% με αυτοκίνητο έχει όχι μόνο 5,5 φορές μεγαλύτερες εκπομπές CO2 από την Βαρκελώνη, αλλά και 18 φορές περισσότερα θύματα από τροχαία: 564 έναντι 31!!!
Διαβάστε τη συνέχεια κάνοντας κλικ εδώ
- Συνθήκη Σεβέζο: Ο εφιάλτης για κάθε πυροσβέστη - Το ακραίο σενάριο άσκησης με φωτιά σε φορτίο αμμωνίας σε εργοστάσιο
- Πάτρα: Έστησαν μικρό καρτέλ μέσα σε σχολεία - Ναρκωτικά, ζυγαριές και ξυλοδαρμοί
- Ο γιατρός το πατέρα του Καλλιάνου αρνείται ότι πήρε φακελάκι 500 ευρώ και προσφεύγει στη Δικαιοσύνη
- Εξωγήινη ζωή στον Εγκέλαδο: Ερευνητές ετοιμάζονται για τη σπουδαιότερη ανακάλυψη στο φεγγάρι του Κρόνου