Auto|28.08.2020 23:02

Rimac C_Two: Ο Νίκο Ρόσμπεργκ θα δώσει 2 εκατ. ευρώ για να το αγοράσει

Σπύρος Σεραφείμ

Ο Νίκο Ρόσμπεργκ, έπειτα από 11ετή πορεία στη Formula 1, ξεκίνησε καριέρα ως επιχειρηματίας βιώσιμης ανάπτυξης και επενδυτής στις πράσινες τεχνολογίες. Μέχρι σήμερα έχει επενδύσει σε περισσότερες από είκοσι start-up επιχειρήσεις κινητικότητας, αλλά και στο ηλεκτρικό πρωτάθλημα της Formula E. Ο ίδιος, το 2019, ίδρυσε το Greentech Festival, μια παγκόσμια πλατφόρμα για βιώσιμη καινοτομία και τρόπο ζωής. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για έναν άνθρωπο που διαθέτει πάρα πολλά χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό του. Τόσα, ώστε να μη σκεφτεί να διαθέσει κάποια από αυτά για να αγοράσει ένα (υπερ)αυτοκίνητο και, μάλιστα, κροατικής εταιρείας.

Η ιστορία της Rimac Automobili, περί αυτής ο λόγος, είναι γνωστή αφού έχει κερδίσει -μέσα σε λιγότερο από μία δεκαετία- περίοπτη θέση στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία για τις κατασκευές της. Αυτή τη φορά, λοιπόν, επανέρχεται στην επικαιρότητα λόγω του πρωταθλητή της F1 το 2016, ο οποίος έμεινε άφωνος -σύμφωνα με το ρεπορτάζ- από τις επιδόσεις αυτού του ηλεκτρικού hypercar C-Two. Έτσι, αποφάσισε -όπως αναφέρει στο σχετικό video- να κάνει δικό του ένα από αυτά.

Ο 35χρονος πρώην οδηγός -ο οποίος θα παραλάβει το Rimac C_Two το 2021- βρέθηκε στην πίστα Paul Ricard, εκεί όπου οδήγησε ένα εξελιγμένο πρωτότυπο - και δεν το σκέφτηκε δεύτερη φορά: θέλει να είναι μόλις ο ένας από τους 150 ανθρώπους -παγκοσμίως- οι οποίοι  θα αγοράσουν αυτό το μοντέλο.

Υπεραυτοκίνητο. Ο ορισμός (Rimac Automobili)

«Για εμάς είναι τιμή που ο Νίκο επέλεξε να γίνει μέλος της οικογένειας Rimac Automobili», δήλωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλός της, ο Mate Rimac. «Το να έχουμε έναν από τους καλύτερους οδηγούς του κόσμου μαζί μας, μας δίνει την απόλυτη σφραγίδα έγκρισης για αυτόν τον σχεδιασμό και τη μηχανική του αυτοκινήτου μας».

Πόρτες «γλάρου» - όπως κάθε εξωτική κατασκευή που σέβεται τον εαυτό της (Rimac Automobili)

Ταυτόχρονα, αυτή η… διάσημη αγορά αυτού του αυτοκινήτου δηλώνει μια εταιρεία ισχυρή, η οποία -παρά τις καθυστερήσεις που προκαλούνται λόγω κορονοϊού- συνεχίζει να αναπτύσσει το C_Two. Επίσης, εκτός από την πρόσληψη του πρώην επικεφαλής μηχανικού της Aston Martin, Chris Porritt, την ίδια στιγμή η Porsche αύξησε το μερίδιό της στη Rimac στο 15,5% ενώ, αντίστοιχα, η Hyundai Motor Group έχει επενδύσει 80 εκατομμύρια ευρώ για την ανάπτυξη αυτής της κροατικής εταιρείας.

Εσωτερικό από άλλον πλανήτη (Rimac Automobili)

Όλα αυτά τα κεφάλαια που «έπεσαν», έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός υπεραυτοκινήτου – χωρίς υπερβολές. Το Rimac C_Two θα διαθέτει τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία θα αποδίδουν… 1.914 άλογα και 2.300 Nm ροπής, ενώ το 0-100 χλμ./ώρα θα γίνεται σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά του θα φτάνει τα 412 χλμ./ώρα! Για όλα αυτά, ο Ρόσμπεργκ θα πρέπει να εκταμιεύσει σίγουρα 2 εκατ. ευρώ – όσο, δηλαδή, κοστίζει η «βασική» έκδοση του αυτοκινήτου. Θεωρείτε πως ο Νίκο δεν θα προσθέσει και εξτρά εξοπλισμό;

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τη δήλωση του πρώην οδηγού – και, βασικά, τη χαρά του!

Νίκο Ρόσμπεργκ