Auto|26.04.2022 13:00

Το νέο Lexus RZ 450e είναι ηλεκτρικό crossover με πάνω από 400 km αυτονομίας

Newsroom
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
Το νέο Lexus RZ 450e είναι ηλεκτρικό crossover με πάνω από 400 km αυτονομίας
Το νέο Lexus RZ 450e
Το νέο Lexus RZ 450e

Το νεότερο μέλος στην γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Lexus είναι το RZ 450e. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό crossover που βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα e-TNGA του ιαπωνικού ομίλου και αποτελεί την πιο πολυτελή εκδοχή του Toyota bZ4X και του Subaru Solterra.

Το Lexus RZ 450e έχει μήκος 4.805 mm, ύψος 1.635 mm και πλάτος 1.895 mm, ενώ το μεταξόνιό του φθάνει τα 2.850 mm. Στον τομέα της εμφάνισης, η Lexus έχει επιλέξει μια πιο επιθετική σχεδίαση συγκριτικά με τα δυο αδελφά μοντέλα των Toyota και Subaru. Η μάσκα εμπρός υιοθετεί τη νέα πιο μινιμαλιστική σχεδιαστική γλώσσα του κατασκευαστή με την ονομασία Spindle Body. Επίσης, στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν οι λεπτοί προβολείς και οι κάθετες εισαγωγές αέρα.

Στο πίσω μέρος το βλέμμα έλκει η λωρίδα φωτός LED που διασχίζει το πορτμπαγκάζ και ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα. Το εσωτερικό δανείζεται πολλά χαρακτηριστικά από το Toyota bZ4X, αλλά όπως θα περίμενε κανείς η Lexus κάνει χρήση υλικών υψηλότερης ποιότητας.

Στην καμπίνα βέβαια, αυτό που τραβάει τα βλέμματα είναι το τιμόνι Υoke, που θυμίζει αεροσκάφος και είναι παρόμοιο με αυτό του Tesla Model S Plaid. Σε αντίθεση όμως με το αμερικάνικο ηλεκτρικό, στην περίπτωση της Lexus οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν να παραλάβουν το RZ 450e και με παραδοσιακό στρογγυλό τιμόνι. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η οθόνη αφής του infotainment με διαγώνιο 14", ενώ ο οδηγός αντικρίζει μπροστά του τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το Head-up Display.

Το RZ 450e θα εξοπλίζεται με το νέο σύστημα τετρακίνησης DIRECT4 που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα (204 PS εμπρός και 109 PS πίσω) προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 317 PS και 435 Nm ροπής. To DIRECT4 περιλαμβάνει torque vectoring το οποίο έχει την δυνατότητα να στείλει μέχρι και το 100% της ισχύς από κάθε άξονα σε έναν μόλις τροχό. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,6" και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 160 km/h.

Τα ηλεκτρικά μοτέρ αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 71,4 kWh, με την Lexus να υπόσχεται κατανάλωση κάτω από 18 kWh/100 km και αυτονομία λίγο πάνω από τα 400 km.

Πηγή: drive.gr

Lexusηλεκτρικό αυτοκίνητοαυτοκίνητο