Ποιος είναι ο στόχος στην Ελλάδα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2030
NewsroomΗ Ελλάδα στοχεύει να πετύχει διείσδυση ηλεκτρικών αυτοκινήτων 1% της αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων μέχρι το 2021 και περίπου 10% το 2030. Και ξεκινά από πολύ χαμηλή βάση, καθώς λιγότερα από 300 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούσαν νόμιμα στη χώρα στο τέλος του 2018, ενώ οι σταθμοί φόρτισης, σχεδόν όλοι τοποθετημένοι από ιδιωτική πρωτοβουλία, περιορίζονταν σε 70-80 σε όλη την επικράτεια.
Τα στοιχεία αυτά, σύμφωνα με το ΑΠΕ, παρέθεσε η γενική γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πόρων του υπουργείου Ενέργειας και Περιβάλλοντος, Αλεξάνδρα Σδούκου κατά την ομιλία της σε ημερίδα που διοργάνωσε το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΚΑΠΕ).
Η κυρία Σδούκου προσέθεσε ότι οι στόχοι πρέπει να συνδυαστούν με τη θέσπιση κατάλληλων κινήτρων, σε συνεργασία με τα συναρμόδια υπουργεία. Τα κίνητρα θα αφορούν στους ιδιώτες, τις επιχειρήσεις, τους επαγγελματίες και θα αφορούν στην αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων, αλλά και στην ανάπτυξη δικτύου υποδομών.
«Θα πρέπει, τόνισε, να αξιοποιηθούν όλα τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως τα αξιοποιούν οι άλλες χώρες. Στόχος της κυβέρνησης είναι η προώθηση των καθαρών μεταφορών και ο περιορισμός των εκπομπών καυσαερίων, η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στους τομείς της οικονομίας που σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση και η περαιτέρω ανάπτυξη των ΑΠΕ και των συστημάτων αποθήκευσης που σχετίζονται με υποδομές ηλεκτροκίνησης», κατέληξε η κυρία Σδούκου.
- Ασκήσεις ισορροπίας στη... γειτονιά: Τι λέει η Αθήνα για την άφιξη Ράμα και το ραντεβού Μητσοτάκη - Ερντογάν
- Όλα τα βλέμματα στραμμένα στις 13 Μαΐου! Ποια θέματα θα συζητηθούν στη συνάντηση Ερντογάν-Μητσοτάκη;
- Μύκονος: Βία, κλοπές και παράνομη εργασία συνθέτουν το παζλ της παραβατικότητας - Τι καταγγέλλουν φορείς
- Στα κάγκελα ιδιοκτήτες και μηχανικοί για το πιστοποιητικό αντιπυρικής προστασίας: «Θα φάμε ξύλο, ανεφάρμοστα τα μέτρα, όλοι θα είναι παράνομοι»