Auto|15.01.2020 20:08

Volvo: πωλήσεις ρεκόρ, με αιχμή τα SUV και τα plug in υβριδικά

Νίκος Λουπάκης

Ο καλύτερος μήνας σε πωλήσεις στα 93 χρόνια της ιστορίας της Volvo ήταν ο Δεκέμβριος του 2019, με το συνολικό αποτέλεσμα της Volvo Cars σε παγκόσμιο επίπεδο για το 2019 να μεταφράζεται σε 705.452 αυτοκίνητα, που αντιστοιχούν σε αύξηση 9,8% σε σχέση με το 2018. Πρόκειται για νέο ρεκόρ πωλήσεων που τροφοδοτήθηκε από τη σταθερά ισχυρή ζήτηση που καταγράφεται σε όλον τον κόσμο για τα SUV της σουηδικής εταιρείας, καθώς και για τα wagon και sedan μοντέλα των Σειρών 60 και 90 σε Ευρώπη και Κίνα. Η παρουσία της Volvo ήταν εντυπωσιακή με αύξηση των πωλήσεων και των μεριδίων της σε όλες τις αγορές.

Επιπλέον, συνεχίζεται η ισχυρότατη ζήτηση για τα plug-in υβριδικά Volvo, με τις συνολικές πωλήσεις τους να κλείνουν στις 45.933 οχήματα για το 2019, αριθμός αυξημένος κατά 22,9% σε σχέση με το 2018 και πάνω από διπλάσιος σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2017.

Η άνοδος της σουηδικής μάρκας στην ελληνική αγορά ήταν εξίσου ισχυρή. Η Volvo έκλεισε το 2019 με αύξηση πωλήσεων κατά 9,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με τις συνολικές πωλήσεις της στην Ελλάδα να φθάνουν τα 1.858 αυτοκίνητα. Τα SUV της εταιρίας έπαιξαν αποφασιστικό ρόλο στην επιτυχία αυτή, με το XC60 να διατηρεί την πρώτη θέση στην κατηγορία των premium μεσαίων SUV με μερίδιο αγοράς 35,2% και το XC90 να παραμένει πρώτο στα premium μεγάλα SUV με μερίδιο αγοράς 31,1%. Τα XC60 και XC90 βρίσκονται στην κορυφή και των εταιρικών πωλήσεων στις κατηγορίες τους, κερδίζοντας το 40% και το 30% εταιρικών πελατών, αντίστοιχα.

Η Volvo μπροστά και στα premium plug-in υβριδικά

Η πλήρης σειρά των “επαναφορτιζόμενων” ή plug in υβριδικών “Recharge” της Volvo ξεκινά από το premium compact SUV της, το XC40, και εκτείνεται σε όλο το εύρος της γκάμας της. Η Volvo είναι ο μόνος κατασκευαστής αυτοκινήτων που προσφέρει την επιλογή μιας plug-in υβριδικής έκδοσης σε κάθε μοντέλο της γκάμας του.

H σειρά μοντέλων Recharge θα δώσει περαιτέρω ισχυρή ώθηση στις πωλήσεις της Volvo, χάρη και στο επιπλέον κίνητρο που προσφέρει η εταιρεία για την απόκτησή τους. Με την αγορά κάθε νέου plug-in υβριδικού Volvo προσφέρεται επιδότηση ηλεκτρικής ενέργειας για διάστημα 12 μηνών. Στόχος της Volvo είναι το 2020 οι πωλήσεις των μοντέλων Recharge να αντιπροσωπεύουν το 20% των συνολικών πωλήσεών της.

Volvoαγορά αυτοκινήτουαυτοκινητοβιομηχανία