Ελλάδα|20.04.2020 13:48
Στο νοσοκομείο τρία άτομα στην Κρήτη - Καυγάδισαν σε πασχαλινό τραπέζι
NewsroomΕπεισοδιακή ήταν η Κυριακή του Πάσχα για δύο οικογένειες από την Κρήτη. Σύμφωνα με το cretapost, δύο αδέρφια μάζεψαν τις οικογένειές τους για να γλεντήσουν, όμως η κατάληξη τους βρήκε στην Αστυνομία.
Συγκεκριμένα, τα αίματα… άναψαν έπειτα από την κατανάλωση αλκοόλ, με αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια του καυγά να τραυματιστούν τα δύο αδέρφια κι ένας ανιψιός.
Τα τρία άτομα μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες, με τα δύο αδέρφια που ξεκίνησαν τον τσακωμό να συλλαμβάνονται.
Διαβάστε ακόμη
- Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
- Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
- Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
- Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»