Ελλάδα|20.04.2020 16:11
Κατέληξε 66χρονος στη Θεσσαλονίκη - Στα 116 τα θύματα κορονοϊού στη χώρα
NewsroomΈνας 66χρονος από τις Σέρρες είναι το νέο θύμα του κορονοϊού στη χώρα μας, διαμορφώνοντας το συνολικό αριθμό των νεκρών σε 116. Ο 66χρονος νοσηλευόταν σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας στο νοσοκομείο «Αγιος Δημήτριος» στη Θεσσαλονίκη.
Νώριτερα έγινε γνωστό ότι έχασε τη ζωή του ένας άνδρας 74 χρονών, ο οποίος νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ και όπως αναφέρουν οι μέχρι τώρα πληροφορίες δεν έπασχε από υποκείμενο νόσημα. Νωρίτερα μέσα στην ημέρα εξέπνευσε μία γυναίκα, η οποία καταγόταν από την Καστοριά νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου Παπανικολάου.
Διαβάστε ακόμη
- Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
- Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
- Φωτιά στην Καλλιθέα: Οι δραματικές στιγμές με την πτώση της 75χρονης από το μπαλκόνι - Την έσωσε «ανθρώπινη αλυσίδα»
- Νεκρά εντοπίστηκαν δύο παιδιά 8 και 10 ετών στην Κύπρο - Ήταν κλειδωμένα σε αυτοκίνητο