Βίκυ Σταυροπούλου: Γιατί πήρα μέρος στην καμπάνια με τις μάσκες
NewsroomΣτο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του OPEN μίλησε η Βίκυ Σταυροπούλου με αφορμή το νέο διαφημιστικό σποτ που πρωταγωνιστεί και ακολουθεί τα πρότυπα του «Μένουμε σπίτι» στο οποίο συμμετείχε ο Σπύρος Παπαδόπουλος. Η ηθοποιός με το μήνυμα «Μένουμε ασφαλείς» δίνει οδηγίες στον κόσμο για το πώς να φτιάξουν εύκολα και γρήγορα μάσκα στο σπίτι τους.
«Σας διαβεβαιώ ότι δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να φτιάξω τη μάσκα μου και δεν φημίζομαι για τη νοικοκυροσύνη μου. Χαίρομαι πάρα πολύ που βοήθησα σε αυτή τη δύσκολή στιγμή που βιώνουμε. Από τις αντιδράσεις του κόσμου, παρατηρώ ότι όλο αυτό έχει λειτουργήσει. Βέβαια, πάντα θα υπάρχουν οι άνθρωποι που θα έχουν μια διαφορετική άποψη. Δεν θα μείνω, όμως, σε αυτούς τους ανθρώπους. Πραγματικά, είναι αστείο όταν ζούσε σε τόσο κρίσιμες στιγμές να βλέπουμε τα θέματα με πολιτική σκοπιμότητα. Αυτό που κάναμε ως τώρα και νιώθω περήφανη ως Ελληνίδα γιατί λειτουργήσαμε πολύ ενωτικά, υπεύθυνα και ελπίζω να συνεχίζουμε έτσι και στο δεύτερο στάδιο» τόνισε η ηθοποιός.
- Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
- Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
- Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
- Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου